Agentura Solootions komerčně rozvinula marketingové aktivity skupiny Prima

Solootions Foto: SolootionsFoto: All

Obchodní značka Solootions společnosti FTV Prima vznikla na začátku roku 2016 s cílem nabídnout klientům komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce.

 

 

 

Kromě toho Solootions zastřešuje vydavatelskou činnost skupiny Prima a organizaci eventů. Výhodou agentury, která je součástí oddělení marketingu a PR, je schopnost těžit ze zázemí silné mediální skupiny, má úzkou vazbu na média vlastněná v rámci Skupiny Prima, a zároveň se výborně dokáže orientovat na celém mediálním trhu a nabízet unikátní komunikační řešení.

S novou značkou odstartovaly nové marketingové projekty. Na první máj pořádala skupina Prima pod brandem Solootions historicky první ročník běžeckého závodu zamilovaných s názvem Prima Run. Od konce června mohli diváci navštěvovat letní UPC MAX kino na střešním parkovišti Centra Černý Most. Za účasti herců a tvůrců zde byly v sérii deseti čtvrtečních večerů promítány nejlepší české filmy z roku 2015, které nominovala odborná porota. První ročník divácké ceny MAX za rok 2015 získal v závěru jedinečného letního projektu film Vojtěcha Kotka Padesátka. Třetím nově realizovaným eventem, který vznikal pod brandem Solootions, byl Vodafone YOU FEST, kde se propojil značky Prima COOL a TV Óčko. Unikátní akce, která v sobě snoubila hudbu, youtubering, gaming, lifestyle a fresh food festival, přilákala do Průmyslového paláce v Praze na 6 000 návštěvníků.

„Velmi nás těší, že hned první ročníky nových eventů se nám podařilo komerčně propojit se silnými značkami našich partnerů a přilákat na ně širokou veřejnost. V  roce 2017 budeme v těchto projektech pokračovat a aktuálně připravujeme nové, které se propojí s dalšími brandy z portfolia skupiny Prima,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima a agentury Solootions.

Novou dětskou značkou, která se rozvíjí současně s agenturou Solootions, je Primáček. Pod značkou Primáček je vydáván komiksový čtvrtletník ve spolupráci s nakladatelstvím Flex Media. S postavičkou Primáčka se mohli děti a rodiče potkávat i na vybraných partnerských akcích skupiny Prima. Dalšími tištěnými médii, která spadají pod Solootions, je čtvrtletní kulinární magazín Prima FRESH, kutilský hobby měsíčník založený na pořadu Vychytávky Ládi Hrušky – Prima vychytávky. Tento časopis, stejně jako nový čtvrtletník Ano, šéfe!, jehož obsah těží z obsahu pořadů Zdeňka Pohlreicha, vzniká ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media.

Dalšími oblastmi, na které se značka Solootions orientuje, je vydávání knih, merchandising a do budoucna i odborné konference. Pod Solootions spadají i stávající projekty Prima FRESH festival, bestCOOLpark, bestCOOLfest a COOL Day. Podle slov Aleše Pýchy cílem agentury bude v následujících letech více rozvíjet spolupráci s klienty obchodního zastupitelství FTV Prima Media Club a nabízet jim komplexní komunikační řešení od návrhu až po samotnou realizaci. Cílem je maximálně vytěžit kreativní potenciál vlastních médií s přesahem do dalších aktivit mimo televizní obrazovku. Již v letošním roce pořádala agentura Solootions slavnostní večer na oslavu 25 let společnosti TOTAL v ČR či spolupracovala se společností Viacom International Media Networks nebo se podílela na relaunchi Pražského deníku vydavatelství Vltava Labe Media.

Kontakt 

Zuzana Kubátová,

Marketing & PR Coordinator  

tel: +420 266 700 234

e-mail: zuzana.kubatova@solootions.cz

MAX kino Foto: MAX kinoFoto: AllVychytávky Ládi Hrušky Foto: Vychytávky Ládi HruškyFoto: AllPrima Run Foto: Prima RunFoto: AllPrimáček Foto: PrimáčekFoto: All

Oslava 25 let společnosti Total Foto: Oslava 25 let společnosti TotalFoto: AllPrima Vychytávky Foto: Prima VychytávkyFoto: All

 

 

 

 

 

Kontakt 
Zuzana Kubátová,
Marketing & PR Coordinator  
tel: +420 266 700 234
e-mail: zuzana.kubatova@solootions.cz

reklama