Co jsme ještě neřekli o finále České Miss 2011

Česká Miss 2011, Co jsme ještě neřekli o finále České Miss 2011, 3 Foto: Česká Miss 2011, Co jsme ještě neřekli o finále České Miss 2011, 3Foto: Prima

Již v sobotu 19. 3. ve 20.00 nezapomeňte sledovat Televizi Prima a volbu nejkrásnější dívky naší republiky. V porotě zasednou i tváře, které znáte z pořadů Televize Prima – Emanuele Ridi a Jaro Slávik. Vedle nich zasedne i porotce ze zahraničí – legendární lyžař Alberto Tomba!

Slavnostní večer zahájí svým zpěvem držitelka titulu Česká Miss 2010 Jitka Válková. Rok po své korunovaci tak dokáže, že Česká Miss není jen krásná, ale je to všestranná osobnost. Dále vystoupí duo Dae Men, které si přichystalo zbrusu nové vystoupení, se kterým tato dvojice bude účinkovat v Las Vegas. Těšit se můžete také na charismatického zpěváka Richarda Müllera, který zazpívá naživo. Nebude chybět ani populární kapela Toxique s excentrickou zpěvačkou Klárou Vytiskovou. Tuto kapelu není třeba dlouze představovat. Snad jen to, že díky svému přesahu do módy a designu si vydobyla přední příčky hitparád.

 

Finalistky České Miss se v průběhu večera budou cítit jako princezny. Představí se divákům v šatech z jedinečné přehlídkové kolekce Oscar de la Renta, které podtrhují něhu a ženskost. Tuto kolekci jsme dosud mohli vidět pouze na zahraničních přehlídkových molech.  Během večera se také dívky předvedou v originálních modelech mladých českých návrhářů.

 

Slavnostním večerem nás provede moderátorská dvojice Dara Rolins a Petr Vondráček. Petr Vágner pak s finalistkami absolvuje adrenalinové disciplíny.

 

Místo čestné předsedkyně poroty letos zaujme Dagmar Havlová. Uvidíte v ní i další známé tváře. Můžeme se těšit na Jaro Slávika, Emanuelle Ridi, docenta Měšťáka nebo světoznámého kadeřníka Francka Provost .

 

O České Miss 2011 rozhodnou diváci pomocí sms zpráv. Českou Miss World 2011 zvolí odborná porota. Nově bude letos zvolena dívka s titulem Česká Miss Earth 2011, o které se hlasovalo se na webu www.erasporeni.cz na základě krátkých charitativních medailonků.

 

Kromě hlavních titulů budou udělena i dílčí ocenění. Česká Miss Internet 2011, Česká Miss posluchačů Frekvence 1, Českou Miss čtenářů Blesk. Divácky atraktivní bude jistě i speciální Anketa o nejoblíbenější Miss v historii soutěže.

 

Jeden z hlasujících diváků má šanci vyhrát zájezd do exotického Mexika s cestovní kanceláří ESO Travel a  Era Červené konto s vkladem  50 000 korun.

 

Vítězky České Miss 2011 obdrží v letošním roce zajímavé a hodnotné ceny.

 

Česká Miss 2011 obdrží poukaz v hodnotě 100 000,-Kč od pojišťovny Allianz a může si vybrat pojištění na míru nejen pro sebe, ale i pro celou svou rodinu. Dále Allianz pojišťovna věnuje 2 čestné vstupenky na Paralympiádu v Londýně 2012. Společnost CENTRAL GROUP daruje bezplatný pronájem v délce trvání jednoho roku v zařízeném bytě v lokalitě Metropole v Praze 5 – Zličíně. Michaela Maláčová, která je předsedkyní správní rady Nadace Zdeňka Bakaly, která loni podpořila 20 českých talentovaných studentů, dává vítězce šanci studovat na New York Film Academy. Společnost Renault věnuje České Miss 2011 model, Renault Mégane Coupe-Cabriolet v červené barvě. Vítězka získává také luxusní zájezd do Karibiku dle vlastního výběru od cestovní kanceláře ESO travel a poukaz v hodnotě 35 000 Kč na nákup domácích elektro spotřebičů značky Eta.

 

Česká Miss World 2011 získává roční kontrakt jako tvář značky Aquila a bezplatný pronájem zařízeného bytu v lokalitě Metropole v Praze 5 - Zličíně na jeden rok od společnosti CENTRAL GROUP.

 

Česká Miss Earth 2011 obdrží od společnosti Era symbolický šek, který ji opravňuje
k založení Era Červeného konta se základním vkladem 50.000,-Kč.

 

 „Česká Miss 2011 je v mnoha ohledech skutečně výjimečná a věřím, že finálový večer bude stejně nezapomenutelný. Ráda bych také touto cestou vyjádřila upřímné poděkování za důvěru těm, kteří se na letošním ročníku České Miss podílejí. Velice si vážím všech, kteří České Miss věnují svůj čas, energii a podporují ji. Bez podpory našich komerčních a mediálních partnerů, entuziasmu a úsilí spolupracovníků by se letošní ročník neobešel. Přeji vám příjemnou zábavu a všem finalistkám držím pěsti“, dodává.

 

Generálními partnery České Miss 2011 se staly společnosti Allianz, Aquila Aqualinea, Central Group a Era.

 

Hlavním mediálním partnerem je TV Prima, která finálový večer odvysílá v přímém přenosu. Dalšími mediálními partnery jsou Blesk a Blesk pro ženy, Frekvence 1, seznam.cz, RAILREKLAM.  

 

Oficiálními partnery České Miss 2011 jsou značky Eta, Eso travel a Renault. Hotelovými partnery pro rok 2011 byly Buddha-Bar Hotel Prague a Clarion Hotel.

 

Hlavními dárci cen pro vítězky budou Renomia, T-mobile a Esthé.

 

O další ceny se postarají Fotolab.cz, Colin´s, Humanic, EFX Performance a Pure Platinum. Oficiálním kadeřnickým salónem je Franck Provost, oficiální plavky dodala Aquila Aqualinea, jako oficiální sekt zazáří Bohemia Sekt a dodavatelem korunek je společnost ŠENÝR Bijoux.

 

Soutěž Česká MISS je také propojením krásy a charity. Patronem právě charitativní části soutěže Česká MISS je společnost SYNOT TIP, a.s. Během slavnostního galavečera předá její výkonný ředitel, Petr Mikoška, šek v hodnotě 2 miliony korun do rukou světové topmodelky Terezy Maxové. Finanční prostředky od společnosti SYNOT TIP, a.s. tak podpoří činnost Nadace Terezy Maxové dětem a další charitativní projekty.

 

Vítězka Blesk Česká Miss 2011 obdrží poukaz v hodnotě 40.000 Kč na volný výběr značkových služeb FOTOLAB, mega hitu CEWE FOTOKNIHA a zboží v jakékoliv z 55 specializovaných prodejen FOTOLAB.CZ. Cenou pro Miss posluchačů Frekvence 1 je tříměsíční moderátorský kurz a následná možnost uplatnění v týmu rádia Frekvence 1. Vítězka titulu Česká Miss Internet 2011 získá roční internetové připojení zdarma od společnosti T-mobile a elegantní dámský notebook od společnosti seznam.cz.

 

Všechny finalistky obdrží pitný režim Aquila a plavky z kolekce Aquila Aqualinea od společnosti Karlovarské Minerální vody, celoroční členství ve fitness centru PURE, celoroční péči o vlasy a vlasovou kosmetiku v salonu Franck Provost, poukazy na oblečení od společnosti Colin´s, poukazy na obuv od společnosti Humanic, poukazy na nákup elektrických spotřebičů pro od společnosti Eta a bižuterii od společnosti Šenýr bijoux. Fotoaparát na zájezd do Mexika věnoval každé finalistce CeWeColor – FOTOLAB.

 

Vyjádření partnerů projektu Česká Miss 2011

 

„Jsme velmi rádi, že je to právě Televize Prima, která divákům přináší finále volby České MISS. Dívkám při jejich velkém večeru držíme palce a věříme, že podporovat je budou v hojném počtu i televizní diváci“, říká Marek Singer, generální ředitel Televize Prima.

 

Fanoušci České Miss mohli letos poprvé sledovat průběžně a téměř v reálném čase
i zákulisí soutěže. Krátká videa z příprav, semifinálových kol či soustředění holek
v Mexiku vidělo na stránkách www.missaquila.cz, TV Stream a facebookovém profilu "Misky jinak" zatím 850000 tisíc lidí. Největší pozornost dosud vzbudilo video z natáčení reklamního spotu pro pramenitou vodu Aquila, kde krásky po sobě mrskaly žehličkami
a stříkaly proudy vody, oděny do sporých bílých bikin. "Jedna z holek se prostřednictvím videa rozhodla hledat kluka na dlouhé zimní večery. Ohlasů měla její výzva okamžitě desítky. Srdce této dívky však bije pochopitelně jen pro mě," říká autor populárních reportáží Kazma. Od 10. března připravila Aquila pro fanoušky České Miss vlastní on-line hlasování o nejkrásnější dívku. Miss Aquila budou moci uživatelé vybírat podle krátkých medailonků, které opět ve vlastním charakteristickém stylu natočil Kazma. Představení 14 finalistek tak nepostrádá originalitu a vtip a diváci mohou svoji Miss Aquila volit nejen na základě vzhledu, ale i pohotovosti či smyslu pro humor jednotlivých dívek. Zda se názor diváků prolne s verdiktem poroty se dozvíme 19. března. Více detailů naleznete na www.missaquila.cz či na http://www.facebook.com/misskyjinak.

 

Posláním České Miss Earth není jen být krásná, ale také zodpovědná a otevřená novým podnětům a odvážná čelit novým výzvám. Hlavním partnerem této kategorie je ERA.  Každá ze  čtrnácti finalistek  byla tváří jedné z charitativních organizací, kterou Era dlouhodobě podporuje. Soutěžící  zde strávila jeden pracovní den a aktivně se zapojila do plnění úkolů spojených s chodem dané organizace.  Na základě krátkých video prezentací pak mohli zájemci zhodnotit, jak se dívky  s úkolem popasovaly. Dívka s nejvyšším počtem hlasů se stane vítězkou kategorie Česká Miss Earth a bude odměněna vkladem  50.000,-Kč na Era Červené konto. Organizace, kterou vítězka ve svém medailonku reprezentuje, získá šek s částkou 150.000,-Kč.

 

 „Blesk, nejčtenější a nejprodávanější deník v České republice, spojuje své jméno vždy
s těmi nejvýznamnějšími a nejprestižnějšími společensko-kulturními událostmi. I z tohoto důvodu je Blesk také již tradičním partnerem soutěže Česká Miss“
, nechala se slyšet Kateřina Kuchařová, tisková mluvčí Ringier.

 

Michal Vodák, marketingový ředitel seznam.cz: „Nový způsob hlasování přes internet pomohl tomu, že se nám povedlo několikrát znásobit počet hlasů, které Česká Miss Internet v letošním roce získala. Jsme rádi, že se nám tímto způsobem povedlo zpopoluarizovat tuto kategorii a že se jedná opravdu o vítězku Miss Internet, kterou mohli volit všichni, kdo mají přístup k internetu“.

 

Společnost Renault ČR, a.s. se v letošním roce stává oficiálním partnerem jedné z nejprestižnějších společenských událostí roku, České Miss. „Oficiální flotila dvaceti pěti vozů Renault, v čele se světovou novinkou Renault Latitude, bude přivážet k červenému koberci Karlínského divadla hosty i členy poroty. Pro nejkrásnější dívku jsme připravily zážitkový model, Renault Mégane Coupe-Cabriolet v červené barvě, neboť tento model nejlépe vystihuje atmosféru krásy a emocí, která bude ovládat tuto společenskou událost“, Jitka Skaličková, PR manažerka Renault ČR. a.s.

 

Již třetím rokem se společnost ETA stává oficiálním partnerem soutěže Česká Miss. V tomto partnerství se pojí tradice české krásy s tradicí české značky malých domácích spotřebičů. Beauty, krása Česklé Miss společně s Beauty výrobky značky ETA.

 

 „České ženy patří k těm nejpůvabnějším na světě. Jsme proto rádi, že jako největší mobilní operátor můžeme být partnerem toho nejprestižnějšího klání krásných dívek, které se utkají o korunku České miss“, říká Markéta Vychytilová, senior manažerka sponzoringu společnosti T-Mobile. 

 

„Krása mladých žen budí magickou přitažlivost od pradávna. To platí dvojnásob o České Miss, která tradičně přináší mimořádnou úroveň a kvalitu soutěže krásy. Proto nás těší, že můžeme být partnery a na úspěchu se také podílet“, říká Jan Kratina, generální ředitel CPI Hotels, a.s.

 

Klinika Esthé zastoupená plastickým chirurgem doc. Janem Měšťákem jako porotcem, byla vždy úzce propojena se soutěží Miss v ČR. Uvítali jsme proto možnost pokračovat v trendu vzájemné spolupráce v soutěži krásy mladých dívek Česká Miss.  

 

„Spojení s Českou Miss pro nás znamená záruku kvality prezentace. Naši návrháři i jejich kolekce patří mezi jedny z nejexkluzivnějších na světě a proto si pečlivě vybíráme partnery pro spolupráci. V případě České Miss jsme proto vůbec neváhali a je nám velkou ctí, že právě naše kolekce byla vybrána pro letošní finále“, říká Monika Ferby, majitelka butique  Obsession, který pro finalistky zajistil večerní šaty.

 

Miss, která nasbírá nejvíce hlasů a obdrží titul „Nejoblíbenější Miss v historii soutěže“, získá nádherný prsten z kolekce Quatre, vyrobený ze 4 druhů zlata od luxusní šperkařské značky BOUCHERON Paris www.boucheron.com. Tzv. čokoládové zlato, které je u značky patentováno, doplňuje na prstýnku klasické bílé, růžové a žluté.  Dům Boucheron se 150tiletou tradicí otevřel před necelým rokem také svůj první butik v České republice v centru Prahy.

 

Česká Miss se stala součástí nejvýznamnějších společenských akcí u nás. Společnost BOHEMIA SEKT je tradičním partnerem projektu a stejnojmenná značka šumivého vína je již několik let oficiálním sektem volby nejkrásnější dívky České republiky. Česká Miss stejně jako Bohemia Sekt je o kráse, noblese a espritu.

 

Vítězka České Miss 2011 získá korunku od společnosti Šenýr Bijoux.

„Nabídky spolupráce s Českou Miss si velmi vážíme. Jsme rádi, že se můžeme podílet na tak významném projektu a vynasnažíme se co nejlépe splnit očekávání tvůrců a tím skvěle reprezentovat našimi výrobky českou ruční práci“, říká Oli Kopalová, majitelka společnosti  ŠENÝR Bijoux s.r.o. www.senyr.eu

 

Česká Miss – Jedna soutěž, jedna Miss

Soutěž krásy Miss ČR vznikla v roce 1989 pod názvem Miss Československo. Historicky první vítězkou se stala Ivana Christová. V roce 2005 založila Michaela Maláčová prestižní konkurenční soutěž Česká Miss. Její vítězky reprezentovaly Českou republiku na mezinárodních soutěžích Miss Universe a Miss Earth. V lednu 2010 získala Michaela Maláčová licenci na soutěže Miss World a Mr. World o nejkrásnějšího muže planety. V květnu loňského roku se Česká Miss sloučila s Miss ČR a pokračuje nadále pod názvem Česká Miss. Česká Miss se tak stala jedinou soutěží krásy v České republice, která dává dívkám šanci realizovat se a uspět jako komplexní osobnosti.

 

Pro více informací, prosím, kontaktujte:Petra Wagnerová, tel.: 607 104 354, petra.wagnerova@3p3.cz

reklama