Media Club chystá na rok 2017 navýšení cen i rozvoj reklamy na HbbTV

Představení obchodní politiky Media Clubu Foto: Představení obchodní politiky Media ClubuFoto: All

Mediální zastupitelství Media Club chystá na rok 2017 zvýšení ceny televizní reklamy v průměru o 10–12 % z důvodu zvýšení investic ze strany inzerentů a zaplněnosti reklamního prostoru.

Také v dalším roce zaštítí Media Club prodej čtyř media typů a plánuje navýšit prodej reklamních formátů v HbbTV. Letos zavedená prodejní cílová skupina 15–69 let přinesla Media Clubu afinitu lepší o 10 %.

„Velmi nás těší, že rok 2016 je pro Media Club úspěšným milníkem. Daří se nám dosahovat vysokého podílu ve sledovanosti, díky změně prodejní skupiny jsme od ledna do září dosáhli lepší afinity až o 10 % u všech cílových skupin. Zásluhou příznivé ekonomické situaci se nám z 95 % podařilo vyprodat televizní reklamní prostor,“ hodnotí úspěchy Ladislav Dianiška, obchodní ředitel společnosti Media Club, a dodává: „A právě okolnosti v podobě vyprodaného reklamního prostoru nás přivedly ke zvýšení cen v průměru mezi 10–12 %. Věříme, že toto narovnání cen přinese klientům prostor pro kvalitní reklamní kampaně.“

Stejně jako letos bude Media Club zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na televizních stanicích, v online, tak i v tištěných časopisech. I nadále bude zastupovat rozhlasové stanice ze sítě Radio United Services, hudební stanice skupiny Óčko, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden, Mňam TV a nově i Mňau TV společnosti CE Media.

„Popularitě se u reklamních zadavatelů těší nejen televizní reklama, ale také online formáty, které v letošním roce v podílu tržeb rostly o 10 %, přičemž 60 % z tohoto množství tvoří videoreklama. Na vzestupu je i formát HbbTV. Po roce od jeho uvedení tvoří 5% podíl v tržbách, přičemž v příštím roce plánujeme dosáhnout 10% podílu,“ dodává Ladislav Dianiška.

Také v roce 2017 mohou klienti nakoupit reklamní prostor formou společného nákupu na všech TV stanicích zastupovaných Media Clubem (tzv. bundle). Zastoupení stanic v reklamním prodeji u bundle Exclusive, který přináší klientům lepší afinitu, bude nově v poměru Prima 53 %, Prima COOL 14 %, Prima LOVE 9 %, Prima ZOOM 6 %, Prima MAX 8 %. Ostatní stanice zastupované Media Clubem 10 %.

V nových obchodních podmínkách zůstávají zachována časová pásma prime time (17.30- 23.30) a Off prime time (23.30–17.30). Součástí obchodní politiky jsou i motivační slevy. Všichni klienti, kteří uzavřou objednávku kampaní na rok 2017 do 16. 12. 2016, budou mít zachovaný Off prime time koeficient na úrovni 0,8.

reklama