Finalistky České Miss 2011 v zajetí šamana

Miss - šaman 1 Foto: Miss - šaman 1Foto: Prima

V rámci zahraničního soustředění na mexickém poloostrově Yucatan se finalistky České Miss 2011 ocitly v rukou šamana. Okusily také tradiční mayskou proceduru, která očišťuje tělo i duši.

Tento starý rituál mohou iniciovat pouze vyvolení a jeho tajemství se předává z generace na generaci. První krok netradičního obřadu musel udělat sám šaman a projít kouřovou očistou. Poté připravil směs speciálních bylinek a hlinky, kterou se dívky potřely. Nic již nebránilo započetí obřadu, během kterého svatý muž odříkával pradávné mayské modlitby.

 

Druhá část rituálu se přesunula do kruhové místnosti vyhřáté na 80 stupňů. Zde se dívky dostaly do transcendentálního stavu, kdy dokázaly opakovat po šamanovi modlitby v mayštině. Všechny do jedné se shodly, že to byl uchvacující zážitek a nikdy dříve nic podobného nezažily.

 

Zbytek dne již byl zasvěcen práci pod vedením zkušených profesionálů.. Finalistky se pilně věnovaly natáčení medailonků, které diváci uvidí v přímém přenosu finálového večera České Miss 2011. Ten v březnu letošního roku živě odvysílá TV Prima. A jak si dívky pobyt ve Střední Americe užívají? Mexiko jim zkrátka učaroval a vychutnávají si ho plnými doušky.

 

Více o jednotlivých dívkách najdete na webu www.ceskamiss.cz nebo na profilu Česká Miss na Facebooku.

 

Česká Miss – Jedna soutěž, jedna Miss

Soutěž krásy Miss ČR vznikla v roce 1989 pod názvem Miss Československo. Historicky první vítězkou se stala Ivana Christová. V roce 2005 založila Michaela Maláčová prestižní konkurenční soutěž Česká Miss. Její vítězky reprezentovaly Českou republiku na mezinárodních soutěžích Miss Universe a Miss Earth. V lednu 2010 získala Michaela Maláčová licenci na soutěže Miss World a Mr. World o nejkrásnějšího muže planety. V květnu loňského roku se Česká Miss sloučila s Miss ČR a pokračuje nadále pod názvem Česká Miss. Česká Miss se tak stala jedinou soutěží krásy v České republice, která dává dívkám šanci realizovat se a uspět jako komplexní osobnosti.

reklama