Poprvé sami s dětmi. Tátové si na týden vyzkoušeli, co se skrývá pod pojmem mateřská dovolená. Uspěli?

Táta na plný úvazek Foto: Táta na plný úvazekFoto: All

Maminky malých dětí moc dobře vědí, že termín mateřská dovolená je spíš nadsázka. Co se stane, když dvě z nich předají děti i domácnost svým manželům a vyrazí na týdenní dámskou jízdu do lázní? To uvidíte v novém pořadu FTV Prima Táta na plný úvazek už ve čtvrtek 2. července.

Zatímco Radka má pět dětí, Pavla dvě, ale jejich rodina se za pár měsíců rozroste o dalšího potomka. Každá z nich zatím opustila svou rodinu tak maximálně na jednu noc. A teď je čeká týden, o jakém se ani jedné z nich nesnilo. 

Kamarádky se nechají rozmazlovat ve wellness centru. Má to ovšem jednu podmínku – budou bez mobilu a bez přístupu na internet, takže nebudou mít žádné informace o tom, co se doma děje.

 

TATA_NA_PLNY_UVAZEK_logo Foto:

Týden bez jakéhokoliv kontaktu je pro ně velkou výzvou, která čeká i na oba muže, Petra a Honzu. Mají tak šanci vyzkoušet si, jak zvládnou chod domácnosti úplně sami. Pro jednoho je výzvou upevnění sebevědomí, že na to má; pro druhého, sblížení s dětmi, na které nemá za běžného chodu dostatek času.

 

Jak to zvládnou a co tato nová zkušenost přinese nejen mužům a dětem, ale i ženám? Dívejte se ve čtvrtek ve 20.15 Primu

Článek

Táta na plný úvazek - Obrázek 26 Foto:

Vtipné momenty z dnešního pořadu Táta na plný úvazek. Hlavní hrdina se drží, ale...

Kdo mohl vymyslet termín mateřská dovolená? Asi jen ten, kdo pouze z dálky pozoroval maminku na vycházce se sladce spícím miminkem v kočárku. Dva odvážní muži se rozhodli,...


Popis rodin:

Radka (33) a Petr (35) Šustkovi jsou spolu 10 let a mají 5 dětí. Sedmiletou Lauru, pětiletou Agátu, tříletého Samuela a půlroční dvojčata Klaudii a Amálku. Bydlí v domku v Černíkovicích u Rychnova nad Kněžnou hlavou rodiny je přísná a důsledná maminka. Petr pracuje jako městský policista. Petrovým hlavním problémem bude zkoordinovat si všechno potřebné kolem dětí. Neví, jestli má dřív krmit dvojčata, nebo dohlédnout na to, aby si větší děti vyčistily zuby. Zjistíme taky, že nedokáže zapnout pračku, což je při tak velkém počtu dětí, které spotřebují hodně oblečení, dost zásadní problém. Ale Petr to všechno bere s humorem.

Táta na plný úvazek - Šustkovi Foto:

Pavla (30) a Honza (30) Mňukovi jsou spolu 5 let. Bydlí v rodinném domku v Třebešově také u Rychnova nad Kněžnou a starají se spolu o sedmiletého Kubu, kterého má Pavla z předchozího vztahu, a o tříletého Tobiáše. Právě s ním bude mít Honza velký problém, protože chlapeček je na maminku hodně fixovaný. Honza ale nemá moc velkou autoritu ani u staršího Kuby. Možná je to tím, že doma má na povel všechno maminka Pavla, zatímco Honza hodně pracuje, aby rodinu zabezpečil, takže netráví s dětmi moc času. Svůj vztah k dětem by rád změnil, proto se také do pořadu přihlásil. Kluky tak bude čekat úplně první noc bez maminky a Honza bude postavený před spoustu úkolů, které bude muset zvládnout poprvé v životě. Například umýt klukům hlavu nebo uvařit kuře na paprice.

Táta na plný úvazek -Mňukovi Foto:

V obou domácnostech vládne zpočátku chaos, ale tatínci ho řeší po svém. Ke konci týdne se rozhodnou, že je čas na trochu zábavy. Petr pozve Honzu a další kamarády s dětmi na společnou grilovačku. Děti si užívají skákací hrad, chlapi sledují hokejový zápas a nestačí se divit, jak se potomci dohromady krásně zabaví. Ale hlídat děti není jen zábava. Najde si Honza nakonec cestu k Tobíkovi? A poradí si Petr se stávkující pračkou? A hlavně – zvládnou oba tatínkové uvést domácnost do původního, tedy uklizeného stavu?

Malá ukázka z návštěvy ZOO

Co v pořadu neuvidíte – vystřižený záběr. Jak se jen to nosítko dává? Dopředu, nebo dozadu?

 

 

Článek

Výzkumy potvrzují, že muži, kteří si vzali volno hned po narození potomka, o něj později mnohem lépe pečovali Foto:

Šťastný a úspěšný muž? Ten, který pečuje o dítě

Pokud se muži více zapojí do péče o děti a domácnost, všichni budou šťastnější. Tvrdí to alespoň rozsáhlá vědecká studie, která porovnávala data z mnoha zemí celého světa.

reklama