Časopisy vydávané pod značkou Solootions

Pod značkou Solootions je vydáváno pět časopisů – komiksový čtvrtletník Primáček, kulinární čtvrtletník Prima FRESH, kutilský hobby měsíčník založený na pořadu Vychytávky Ládi Hrušky – Prima vychytávky - a z obsahu pořadů Zdeňka Pohlreicha těží čtvrtletník Ano, šéfe!. Nejnovějším časopisem je magazín Prima ZOOM zaměřený na historii, vědu, přírodu a techniku.

Ano, šéfe!

Čtvrtletní magazín Ano, šéfe! vydává FTV Prima a Solootions s vydavatelstvím Bauer Media od září 2016. Jak již název napovídá, časopis vychází z divácky oblíbeného pořadu „Ano, šéfe!“, ale zároveň čerpá materiály také z dalších pořadů s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem („Teď vaří šéf“, „Rozpal to, šéfe!“, a „Šéf na grilu“). Obsah doplňují návodné recepty z kuchařek Zdeňka Pohlreicha, gastronomického časopisu Prima FRESH či kulinárního archivu vydavatelství Bauer Media.

Časopis přináší zajímavé fotoreportáže z vybraných restaurací, které úspěšně prošly pořadem „Ano, šéfe!“ a získaly ocenění v podobě samolepky s hvězdičkou od samotného šéfa. Časopis je doplněn třemi sezónními kulinárními tématy plnými skvělých receptů a lákavých fotografií jednotlivých jídel. Jedinečnost a inovativnost titulu tkví v jeho hravém grafickém provedení a v doplnění QR kódů, které odkazují nejen na ty nejlepší Zdeňkovy hlášky z restaurací, ale také na na postupová videa k jednotlivým receptům. Tváří časopisu je populární Zdeněk Pohlreich.

Náklad časopisu: 50 000 ks

Prodejní cena: 45 Kč

Cílová skupina: ženy i muži, příznivci pořadů Zdeňka Pohlreicha, milovníci dobrého jídla a pití

http://www.bauermedia.cz/ano-sefe

Prima FRESH

Časopis Prima FRESH vnáší čerstvý vítr do kuchyně. Každé číslo čtvrtletníku nabízí minimálně 70 originálních receptů, jež lze připravit jednoduše ze sezónních surovin, ale zároveň přináší ke každému jídlu zcela nový pohled a pojetí.

Redakce časopisu spolupracuje s nejlepšími českými fotografy, aby celý design časopisu lahodil oku, a inspiruje se gastro novinkami od českých i světových foodblogerů. V každém vydání nechybí recepty od kulinárních hvězd televize Prima, jako jsou například Zdeněk Pohlreich nebo Karolína Kamberská. Prima FRESH není jen časopis, ale jde o propojení tisku, on-linu a televize. Témata tak odkazují čtenáře na web prima-fresh.cz, kde gastro-komunita čítá více než 700 000 fanoušků. V online sekci Videorecepty milovníci dobrého jídla najdou více než 1 500 receptů.

Náklad časopisu: 50 000 ks

Prodejní cena: 49 Kč

Cílová skupina: primárně ženy (60 %) starší 25 let s čistým příjmem domácnosti vyšším než 20 000 Kč, příznivci pořadů se Zdeňkem Pohlreichem či gastronomického seriálu Ohnivý kuře, všichni milovníci dobrého jídla a příznivci kulinárních novinek

https://www.facebook.com/PrimaFresh.cz

http://fresh.iprima.cz/

Prima vychytávky

Měsíčník Prima vychytávky představuje to nejlepší z divácky oblíbených hobby pořadů Vychytávek Ládi Hrušky, Gondíci s.r.o. a VÁŠ PRIMA RECEPTÁŘ. Vzniká ve spolupráci FTV Prima, agentury Solootions a vydavatelství Bauer Media. První číslo vyšlo 30. března 2016 a koupilo si jej téměř 60 000 čtenářů v ČR i na Slovensku, od té doby se časopis řadí mezi oblíbené hobby tituly.

Magazín pravidelně přináší pořádnou dávku inspirace pro všechny vášnivé kutily, zahrádkáře, milovníky zvířat, zanícené kuchaře i výletníky. Čtenáři se mohou těšit na zajímavé reportáže, ve kterých se o své zkušenosti podělí chovatelé nebo všichni ti, kdo si domov zkrášlují vlastnoručními výrobky. Svými cennými radami přispějí i odborníci ze všech možných oborů. Samozřejmě v každém čísle nechybí ani populární Láďa Hruška se svými jednoduchými, ale o to vychytanějšími nápady a poctivými domácími recepty.

Náklad časopisu: 60 000 ks

Prodejní cena: 29 Kč

Cílová skupina: kutilové, zahrádkáři a tvořiví lidé

http://www.bauermedia.cz/prima-vychytavky

Primáček

Dětský časopis Primáček vychází od března 2016. Ve spolupráci s FTV Prima časopis vydává společnost Egmont / Flex media. Jedná se o zábavně edukativní komiksový časopis pro děti ve věku 6–10 let. Čtvrtletně se mohou děti i jejich rodiče těšit na příběh Primáčka a jeho kamarádů (Maruška, Oskar, Hrkola, Drdola a Digoun), do něhož jsou zasazeny hádanky, logické úkoly, omalovánky a další edukativní prvky. Ke každému číslu jsou navíc přibaleny hned dvě atraktivní hračky. Čtyři vydání ročně kopírují roční období a přinášejí dětem nové poznatky. Autorem šesti postaviček Primáčkovy rodiny se stal Michal Jahn, art director z audiovizuálního studia DEPARTMENT, které pro FTV Prima realizuje kompletní self promotion. Za kresbami v časopisu stojí Josef Fraško, ilustrátor, který je podepsán například pod postavičkou Médi Pusíka. Primáček vzešel z dětského ranního vysílání na Primě a kromě časopisu se jej mohou diváci najít v podobě aplikace v hybridní televizi HbbTV. S postavičkou Primáčka se mohou děti a rodiče potkávat i na vybraných partnerských akcích FTV Prima, jako například Primáčkův pohádkový les v Praze či Princeznovský bál ve Valticích nebo v rámci festivalu České hrady.cz. Solootions také s partnerskou společností Pinko připravila i řadu zmrzlin Primáček.

 

Náklad časopisu: 20 000 ks

Prodejní cena: 59,90 Kč

Cílová skupina: děti ve věku 6–10 let, rodiče

http://www.iprima.cz/primacek

Prima ZOOM

Unikátní magazín Prima ZOOM přenáší zajímavý obsah z vysílání Prima ZOOM i mimo obrazovky. Na své si tak přijdou čtenáři se zájmem o historii a přírodu, ale i vědu a techniku. Časopis je vydáván ve spolupráci s vydavatelstvím MAFRA, a.s. a přináší i detailní měsíční televizní program Prima ZOOM.

Hlavním tématem prvního čísla časopisu byla Turecká hrozba, historický exkurz do dějin Osmanské říše, která přes tři století ovlivňovala evropský kontinent i tehdejší obyvatele. Dále na čtenáře čekal rozhovor s prestižním fotografem divokých zvířat Petrem Slavíkem nejen o fotografování či s ředitelem Zoo Praha Miroslavem Bobkem o Laosu. Populárním tématem byl i Svět podle Putina; Nejdrsnější hymny světa – co vypovídají o národech?; příběh o Heydrichovi; Zkáza ve stínu Titaniku – Brittanik šel pod hladinu rychleji a další zajímavosti.

náklad časopisu: 50 000 ks

prodejní cena: 29 Kč

cílová skupina: primárně muži (60%) nad 35 let se středoškolským vzděláním

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama