Prima COOL boduje u mladých

Cool_black Foto: Cool_blackFoto: All

Stanice Prima COOL potvrzuje své místo na televizním trhu. U mladé generace je třetím nejsledovanějším TV kanálem v ČR.

Obliba Primy COOL především u mladší generace roste. Ve čtvrtém kvartále roku 2010 třetím nejsilnějším kanálem na trhu v cílové skupině Dospělí 15–24.

 

Poslední měsíce loňského roku byly velmi úspěšné pro televizní stanici Prima COOL. Ve čtvrtém kvartále dosáhla Prima COOL v cílové skupině mladých televizních diváků (Dospělí 15–24) podílu na trhu 8,68 %!

 

Tato televizní stanice zaujala ve stejném období i nejmladší televizní diváky – v cílové skupině 4–14 (share 7,48 %) –, a stala se tak čtvrtým nejsilnějším dětským kanálem. Čtvrté místo stanici Prima COOL patří i v cílové skupině Dospělí 15–40 (share 5,07 %).

 


V Praze dne 6. 1. 2011     

 

Jana Kocová

tisková mluvčí Televize Prima

reklama