Prima na internetu – nové reklamní příležitosti

Prima default image Foto: Prima default imageFoto: Prima

Sledovanost pořadů Televize Prima prostřednictvím internetu stále roste. Jednoznačně to dokazuje sledovanost pořadů na videoserveru Stream.cz. Každý týden zde již 15 pořadů Primy zhlédne více než 100.000 unikátních diváků.

Sledovanost pořadů Televize Prima prostřednictvím internetu stále roste. Jednoznačně to dokazuje sledovanost  pořadů na videoserveru Stream.cz. Každý týden zde již 15 pořadů Primy zhlédne více než 100.000 unikátních diváků. Také webové  speciály, které podporují některé vybrané televizní formáty, jsou divácky úspěšné. Konkrétně se jedná například o www.velmikrehkevztahy.cz; www.nahajsikrasna.cz; www.jssd.cz. Tyto speciály divákovi nabízejí další informace o jeho oblíbeném pořadu a jsou velmi vítány.

 

Vedení Televize Prima se rozhodlo využít těchto pozitivních výsledků a nabídnout svým inzerentům tento reklamní prostor, který oslovuje novou skupinu diváků Televize Prima, kteří sledují pořady právě prostřednictvím internetu. „Počet těchto diváků začíná mít u některých pořadů procentuálně významný podíl na celkové sledovanosti a byla by škoda tohoto potenciálu nevyužít,“ říká Marek Singer, generální ředitel Televize Prima.

 

U pořadů, které je možné vidět na Stream.cz, bude Televize Prima nabízet reklamu, která je způsobem prodeje i formáty blízká principu klasické televizní reklamy (jedná se hlavně o prodej spotů a sponzorských vzkazů). U webových speciálů nabízíme možnosti sponzoringu v netradičních formách, plně respektujících přání a potřeby klienta.

reklama