Prima v březnu 12x ovládla večerní prime time

seriál Modrý kód Foto: seriál Modrý kódFoto: All

Nasazení nového seriálu z lékařského prostředí Modrý kód, přesun zavedeného seriálu Ohnivý kuře na úterý a čtvrtek i vysoká sledovanost pořadů TEMNÝ KRAJ a show Prostřeno! – to vše přispělo k úspěchům Primy. Nezpravodajské pořady na hlavním kanálu Prima se v březnu 12x staly vítězem večera. Obchodní zastupitelství Media Club v březnu zvítězilo s 31,29 % v CS 15+ mezi komerčními skupinami.

„Březen byl pro Primu úspěšným historickým milníkem. Nedělním večerům nadále kraloval seriál TEMNÝ KRAJ, uvedli jsme novinku Modrý kód a přesunuli divácky oblíbený seriál Ohnivý kuře proti zavedenému formátu konkurence. Mnozí to vnímali jako riskantní krok, ale tento risk se Primě jednoznačně vyplatil a přinesl krásný divácký úspěch. Věříme, že seriál Modrý kód si i za relativně krátkou dobu našel svou stabilní diváckou základnu, která mu zachová svou věrnost,“ říká Roman Mrázek, programový ředitel FTV Prima.

Velké popularitě se u diváků těšil seriál TEMNÝ KRAJ s Lukášem Vaculíkem. Průměrně si jej pustilo 1 498 000 diváků (share 31,59 %). Dalším úspěšným seriálem bylo Ohnivý kuře, které si 1. března nenechalo ujít 1 150 000 diváků (share 27,32 %) v CS 15+. Po jeho přesunu v programu Primy jej v úterý 28. března zhlédlo 871 000 diváků (share 21,05 %). U premiéry Modrého kódu v sobotu 25. března sedělo 840 000 diváků (share 21,28 %) v CS 15+. Čtvrtou epizodu 29. března vidělo 895 000 diváků (share 22,65 %) v CS 15+. Velkému diváckému zájmu se těšila také reality show Prostřeno! – ve 12. týdnu jej sledovalo 694 000 diváků (share 24,75 %), nejúspěšnější díl ze dne 23. března měl 862 000 diváků v CS 15+.

V březnu se také dařilo tematickým kanálům Prima COOL i Prima MAX. Prima COOL měl průměrný prime time share 2,9 % v CS 15+. Nejúspěšnějším letošním filmem na Prima COOL byl film Pátý element, jenž 4. března vidělo 266 000 diváků (share 7,50 %) v CS 15+. Premiérové sobotní epizody seriálu Simpsonovi, které běžely v rámci žlutého maratonu u příležitosti 8. narozenin, v průměru sledovalo 117 000 diváků (share 3,49 %) v CS 15+. Celodenní share stanice Prima MAX byl v březnu 1,77 % v CS 15+. Nejsledovanějším pořadem byl závěr ságy Twilight: Rozbřesk, který 5. března zhlédlo 156 000 diváků (share 3,77 % v CS 15+).

Rekordních čísel také dosáhl web iPrima.cz, v březnu jej celkově navštívilo 2 951 593 reálných uživatelů, jedná se o doposud nejvyšší návštěvnost v historii webu. Rekordně navštěvované byly také weby Prima FRESH s 840 860 reálnými uživateli, Prima ŽENY se 753 772 reálnými uživateli a Prima LIVING s 624 228 reálnými uživateli.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere a NetMonitor, březen 2017

reklama