Prima vydává knižně 120 nejlepších vychytávek Ládi Hrušky

Prima Vychytávky Ládi Hrušky Foto: Prima Vychytávky Ládi HruškyFoto: All

Nový knižní titul Vychytávky Ládi Hrušky vydává FTV Prima pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s nakladatelstvím Euromedia Group, a.s..

Čtenáři v knize naleznou krok po kroku popsaných 120 vychytaných nápadů pro kutily, domácnost, zahradu, děti i mazlíčky. Kniha má 144 stran a stojí 199 Kč.

„Láďa Hruška se do své role novodobého kutila pustil s velkým entusiasmem i elánem, díky čemuž se pořad Vychytávky Ládi Hrušky řadí mezi nejsledovanější české hobby pořady. Také časopis Prima Vychytávky, který obsahově vychází z tohoto pořadu, se setkává s velkým čtenářským ohlasem. Prodaný náklad je přes 50 000 kusů. Proto jsme se rozhodli dosavadní nejlepší triky a tipy Ládi Hrušky sepsat do jedné knihy,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za agenturu Solootions.

„Do knihy jsme vybrali to nejlepší z pořadu, popsali detailní postupy výroby a vše doplnili o bohatý obrazový materiál. Příznivci vychytávek se tak například dozví, jak vyrobit misky z gramodesek, jak si jednoduše udělat samozavlažovač květin, jak odehnat krtky, jak sestrojit dětem stolní hokej či za pár kaček vyrobit psí pelíšek,“ dodává Láďa Hruška, hlavní protagonista pořadu Vychytávky Ládi Hrušky.

Láďa Hruška pravidelně inspiruje své fanoušky a příznivce v pořadu televize Prima Vychytávky Ládi Hrušky. V něm tento oblíbený kutil navštěvuje české domácnosti a přináší s osobitostí a vtipem originální nápady do interiérů i na zahradu. Průměrná sledovanost pořadu od 6. září 2015 do 9. října 2016 je 392 000 diváků (share 18,71 %) v CS 15 +.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere

reklama