Prima ZOOM má novou image kampaň s předními osobnostmi

Image kampaň Prima ZOOM Foto: Image kampaň Prima ZOOMFoto: All

Tematický kanál Prima ZOOM přichází s novou vizuální kampaní, ve které využívá tři přední české osobnosti.

První tváří je profesor a kardiochirurg Jan Pirk, druhou ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek a třetí je novinářka, fotografka a šéfredaktorka časopisu Lidé a Země – Lenka Klicperová. Každý propaguje „svůj“ tematický blok – Zázraky vědy a techniky, Fascinující příroda a Cestovatelé a dobrodruzi.

„Jedná se o první velkou kampaň kanálu Prima ZOOM od jeho spuštění v roce 2013. Její koncept jsme postavili na předních českých osobnostech z oblasti vědy, přírody a cestování, které korespondují s obsahem programu. Kampaň se primárně zaměřuje na obecnou propagaci pondělních, středečních či nedělních tematických bloků, sekundárně na premiéry konkrétních dokumentů,“ upřesňuje Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

Kampaň Prima ZOOM poběží od poloviny října do konce roku ve všech afinitních médiích – jak v tištěných médiích, tak na internetu, v rádiu či na prémiových outdoorových plochách po celé České republice. V rámci televizní kampaně se objeví čtyři druhy spotů – tři jsou postavené na osobnostech a jeden tvoří kompilát.

„Těší mě, že jsem se stal ambasadorem právě tematického bloku Zázraky vědy a techniky. Díky své práci vídám zázraky téměř každý den a rozvoj vědy mi v tom pomáhá. Myslím si, že věda je nádherná detektivka, kde přicházíte na věci, o kterých se dosud nevědělo, a může tím navíc někomu pomoci. Seznamovat lidi s takovými krásnými příběhy objevování a s tím, co samotné objevy přinášejí, je strašně záslužná, hezká a zajímavá práce. A Prima ZOOM přináší takových vědeckotechnických příběhů mnoho,“ uvádí ke spolupráci Prof. MUDr. Jan Pirk, DrSc.

reklama