Formát Branding

reklama-pozadi Foto:
  • Rozměr formátu: 1980 x xx pixelů
  • Datová velikost: max. 250 kB

 

  • Formát: JPG, GIF, PNG, nelze použít zobrazovací script
  • Rozměr formátu: šířka 1980 x min. 600pixelů, na středu v rozměru 958 x xx px se zobrazuje webová stránka
  • Vlastní sdělení nebo výrazný motiv začíná minimálně 240 pixelů od horního okraje.
  • Branding může pokračovat do konce stránky jednolitou barvou, může se opakovat, nebo se pohybovat zároveň se stránkou - sticky
  • Jmenný zápis barvy pozadí
  • Cílová URL pro proklik
  • Doporučení: koncentrovat hlavní sdělení kreativy do oblasti 150 pixelů od hranice webové stránky na každou stranu (z důvodu visibility sdělení na monitorech s nižším rozlišením)
  • Podklady společně s měřicími kódy zaslat na mail obchod-online@media-club.cz
  • Dodací termíny podkladů se řídí platnými Obchodními podmínkami

Vlastní sdělení nebo výrazný motiv začíná minimálně 240 pixelů od horního okraje.

VÁŠ PRIMA RECEPTÁŘ Foto:
11:45 12:40
61%
DNES V TVMordparta Foto:
20.15
DNES V TVOčima Josefa Klímy Foto:
21.30
Pevnost Boyard Foto:
11:20 13:50
39%
DNES V TVHellboy 2: Zlatá armáda Foto:
20.00
DNES V TVŽiví mrtví Foto:
22.40
Closer III (12)
Closer III (12) Foto:
12:15 13:15
6%
DNES V TVCizinka Foto:
22.20