Formát Branding

reklama-pozadi Foto:
  • Rozměr formátu: 1980 x xx pixelů
  • Datová velikost: max. 250 kB

 

  • Formát: JPG, GIF, PNG, nelze použít zobrazovací script
  • Rozměr formátu: šířka 1980 x min. 600pixelů, na středu v rozměru 958 x xx px se zobrazuje webová stránka
  • Vlastní sdělení nebo výrazný motiv začíná minimálně 240 pixelů od horního okraje.
  • Branding může pokračovat do konce stránky jednolitou barvou, může se opakovat, nebo se pohybovat zároveň se stránkou - sticky
  • Jmenný zápis barvy pozadí
  • Cílová URL pro proklik
  • Doporučení: koncentrovat hlavní sdělení kreativy do oblasti 150 pixelů od hranice webové stránky na každou stranu (z důvodu visibility sdělení na monitorech s nižším rozlišením)
  • Podklady společně s měřicími kódy zaslat na mail obchod-online@media-club.cz
  • Dodací termíny podkladů se řídí platnými Obchodními podmínkami

Vlastní sdělení nebo výrazný motiv začíná minimálně 240 pixelů od horního okraje.

Soudní síň Foto:
16:40 17:35
85%
DNES V TVModrý kód Foto:
20.15
DNES V TVJste to, co jíte Foto:
21.30
DNES V TVHlavní postavy Grimm III Foto:
20.15
Přístav Foto:
17:25 18:45
2%