Formát PR článek

reklama-pr Foto:
  • Formát: text
  • Obrázky: 16:9

 

  • Formát: text ve wordu bez přebytečných znaků a informací (například entery na konci každého řádku), do 2 000 znaků včetně mezer
  • Obrázky: fotografie v kvalitním rozlišení, poměr stran 16:9, min. 620 x 349 pixelů, ideální šířka 1 200 pixelů
  • Lze vložit i video, které je vytvořené dle našich TP pro videospoty
  • Cílová URL pro proklik (i s utm parametry)
  • Bez dodaných měřicích scriptů klientem se měří max. 5 prokliků na cílové stránky kleinta
  • Podklady společně s měřicími kódy zaslat na mail obchod-online@media-club.cz
  • Dodací termíny podkladů se řídí platnými Obchodními podmínkami
Komisař Rex I Foto:
14:20 15:25
68%
DNES V TVModrý kód Foto:
20.15
DNES V TVJste to, co jíte Foto:
21.30
Applikace speciál - podkladový obrázek Foto:
14:45 15:20
54%
DNES V TVHlavní postavy Grimm III Foto:
20.15