Rok 2011 začal s úspěchem

Prima logo fialové Foto: Prima logo fialovéFoto: Prima

Rok 2011 začal pro Televizi Prima a pro Prima COOL úspěšně. Oba televizní kanály ukazují, že jejich obliba u televizních diváků roste.

Zprávy TV Prima

V cílové skupině Dospělí 15+ Zprávy TV Prima minulý týden sledovalo průměrně 1 251 tisíc diváků a ani jeden den neklesla jejich sledovanost pod 1 milion diváků. Jde tak o rekordní týdenní sledovanost zpravodajství na Primě od září 2006! I průměrný podíl na trhu byl vysoký – 34,46 %.

 

Krimi zprávy

Průměrná týdenní sledovanost v cílové skupině Dospělí 15+ byla nejvyšší od začátku jejich vysílání – 989 tisíc diváků při podílu na trhu 25,46 %.

 

Krimi plus

U diváků se výborně zavedla i nová zpravodajská relace Krimi plus. V cílové skupině Dospělí 15+ ji minulý týden sledovalo v průměru 630 tisíc diváků (v nejsledovanější den – v pondělí 3. 1. – ji zhlédlo 763 tisíc diváků).

 

VIP zprávy 

Pozadu nezůstaly s rekordem ani VIP zprávy. V průměru je sledovalo 694 tisíc diváků v cílové skupině Dospělí 15+, což je jejich doposud nejvyšší průměrná týdenní sledovanost. V této cílové skupině dosáhly i nejvyššího podílu na trhu za dobu svého vysílání – 17,16 %.

 

Celkově se tak potvrzuje úspěch zpravodajské hodiny. V čase 19.00–20.00 dosáhla Televize Prima v minulém týdnu historicky vůbec nejvyšší sledovanosti – v CS D15+ ji sledovalo 958 tisíc diváků při podílu na trhu 24,76 %!

 

Prima COOL

Nejlepší průměrný týdenní podíl na trhu byl od začátku vysílání v cílové skupině Dospělí 15+ - 3,16 %. Diváky zaujal nedělní film Hombre, který se stal nejsledovanějším pořadem v cílové skupině Dospělí 15+ na Prima COOL vůbec – sledovalo jej 290 tisíc diváků. Úspěšný je i nový seriál Dexter – v cílové skupině Dospělí 15-40 byl průměrný podíl na trhu jeho úvodních 2 dílů 11,98 %. Prima COOL tak minulým týdnem navazuje na úspěchy předchozího čtvrtletí.  


V Praze dne 11. 1. 2011                                                   

 

Jana Kocová

tisková mluvčí Televize Prima

reklama