Televize Prima – Další úterní milion

Prima logo fialové Foto: Prima logo fialovéFoto: Prima

Pořady Nikdo není dokonalý a Soukromá dramata dosáhly nejvyšší sledovanosti i podílu na trhu od začátku vysílání.

Nikdo není dokonalý

Včerejší díl (úterý 11. 1.) dosáhl nejvyšší sledovanosti i podílu na trhu od začátku vysílání. Pořad v cílové skupině Dospělí 15+ sledovalo 1 228 tisíc diváků (share 31,42 %). Pořad se tak v této cílové skupině  stal vůbec nejsledovanějším včerejším pořadem po 20. hodině.

 

Soukromá dramata

Také včerejší díl tohoto publicistického pořadu dosáhl zatím své  nejvyšší sledovanosti i podílu na trhu. Pořad v cílové skupině Dospělí 15+ sledovalo celkem 795 tis. diváků při sharu 22,88 %. 

 

 

V Praze dne 12. 1. 201

Jana Kocová

tisková mluvčí Televize Prima

reklama