Televize Prima – úterý opět milionové

Prima logo fialové Foto: Prima logo fialovéFoto: Prima

Již tři týdny po sobě tuto show s Jiřím Krampolem a jeho hosty. Rekordních hodnot dosáhl opět publicistický pořad Soukromá dramata. Úspěšné bylo opět i zpravodajství Televize Prima.

Nikdo není dokonalý

Již tři týdny po sobě tuto show s Jiřím Krampolem a jeho hosty sledovalo přes 1 milion diváků. Včerejší díl Nikdo není dokonalý měl svou absolutně nejvyšší sledovanost i podíl na trhu od začátku vysílání této nové řady. Pořad sledovalo 1450 tisíc diváků v cílové skupině Dospělí 15+ při podílu na trhu 35,35 %.

 

Soukromá dramata

Rekordních hodnot dosáhl opět publicistický pořad Soukromá dramata s Josefem Klímou a Jankem Kroupou. V cílové skupině Dospělí 15+ jej sledovalo 871 tis. diváků při sharu 23,53 %. Jde o nejvyšší hodnoty od začátku vysílání pořadu.

 

Zpravodajství

Úspěšné bylo opět i zpravodajství Televize Prima – včerejší hlavní zpravodajskou relaci Zprávy TV Prima sledovalo 1069 tis. diváků v cílové skupině Dospělí 15+ při sharu 29,03 %.

 

 

V Praze dne 19. 1. 201

Jana Kocová

tisková mluvčí Televize Prima

reklama