HbbTV aplikaci CineStar Novinky v kině navštívilo již 100 000 diváků

HbbTV kampaň pro Cinestar
HbbTV kampaň pro Cinestar

Aplikace Novinky v kině přibližuje milovníkům filmů program kin společnosti CineStar. Jednoduchá aplikace, kterou lze pohodlně ovládat televizním ovladačem hybridní televize, představuje divákům novinky, akční nabídky či předpremiéry, od května ji navštívilo už 100 000 diváků. Aplikaci pro CineStar navrhly agentura Solootions a Media Club ve spolupráci s firmou Kinet.

„Naším záměrem bylo společnosti CineStar navrhnout aplikaci, která divákovi přinese přidanou hodnotu a bude pro něj přehledná. Plusem aplikace je i její snadná obsluha pro klienta, který přes jednoduché webové rozhraní v aplikaci může snadno měnit filmové novinky i pozadí aplikace. Jedná se o první HbbTV aplikaci, která má denně aktualizovaný obsah dat – ten se sestavuje na základě XML feedu,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, zodpovědný za agenturu Solootions.

Aplikace je pro svou oblíbenost součástí hlavní nabídky HbbTV menu všech kanálů televize Prima. Průměrně v ní divák stráví 2 minuty a během návštěvy průměrně proklikne 7,2 stránek. Nejčastěji aplikaci navštěvují obyvatelé Prahy, Jižní Moravy Moravskoslezského a Středočeského kraje.

„Velmi nás těší, že aplikace si rychle našla pravidelné návštěvníky. Díky našemu zastoupení v jedenácti městech pomocí geolokace nabízíme divákům program nejbližšího kina společnosti CineStar. Populárními rubrikami se také staly novinky v kinech, kde nabízíme možnost přehrání traileru, a akce a předpremiéry, kde diváky zveme na dětská představení se soutěžemi a předpremiéry,“ říká Tomáš Volt, marketingový ředitel společnosti CineStar.

FTV Prima se značkou Prima MAX je dlouhodobým strategickým partnerem společnosti CineStar. Kromě oboustranné mediální podpory je společnost CineStar partnerem letního UPC MAX kina.

HbbTV kampaň pro Cinestar
HbbTV kampaň pro Cinestar
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama