Tři tváře primáckých pořadů vydávají kuchařky

Karolína Kamberská Foto: Karolína KamberskáFoto: All

Tři nové knižní tituly vydávají tváře známé z pořadů FTV Prima. První se na pultech objevila novinka Zdeňka Pohlreicha Lehká kuchyně. Druhou knihou je kniha Karolíny Kamberské Jídlo jako vášeň a třetí kuchařkou je prvotina Vieta Anh Donha známého ze seriálu Ohnivý kuře (Vietnamská kuchyně – Lehce a hravě s Vietem). Nové tituly lze kromě knihkupectví koupit také v Prima Shopu, e-Shopu FTV Prima.

„Mezi oblíbené formáty televize Prima vždy patřilo a patří vaření a hobby tematika, proto jsem rád, že můžeme knižní edici rozšířit hned o tři tituly. Zdeněk Pohlreich i Karolína Kamberská patří mezi autorské stálice, kteří patří do knihovny každého milovníka dobré kuchyně. Ve vietnamské kuchařce jsme vsadili na jednoduché recepty ze země rýže, kávy a krevet, které zvládne téměř každý,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

Lehká kuchyně, Zdeněk Pohlreich

Jak už sám název knihy Zdeňka Pohlreicha Lehká kuchyně napovídá, jedná se o kuchařku, která představí celou řadu gurmánských pokrmů s nižší kalorickou hodnotou při zachování skvělého estetického a společenského zážitku – jídla jsou poskládaná tak, aby si fanoušci kvalitní gastronomie jídlo užili se vším, co k němu patří, ale zároveň aby se jednalo o jídla lehká, neútočící na váhu strávníků. Všech 87 receptů uvedených v knize má autor vyzkoušených na sobě. O některé se pak dělí i s diváky v pořadu televize Prima Teď vaří šéf! Knihu Vydává Sevruga a má 208 stran. Cena je 399 Kč.

„Celý život jsem na dietě, a vlastně nevím, na jaké. Mám nadváhu prolínající se s obezitou a strašnou chuť s tím něco udělat. Nejde ale o dietu, která jednou skončí. Jde o způsob, jak to vyřešit z gruntu. Rozhodl jsem se napsat knihu o rozumném jídle, bez gastronomické hysterie a zdraví nebezpečných experimentů,“ přibližuje svoji knižní novinku Zdeněk Pohlreich.

Vietnamská kuchyně – Lehce a hravě s Vietem

FTV Prima pod obchodní značkou Solootions vydává společně s Euromedia Group, a.s. již druhou kuchařku z divácky oblíbeného seriálu Ohnivý kuře. Titul jménem Vietnamská kuchyně – Lehce a hravě s Vietem vznikl ve spolupráci s Vietem Anh Doanem, který v seriálu ztvárňuje majitele večerky, Lia. Uvařte si 60 vynikajících receptů, jako například nudlovou polévku, jarní závitky, rybu na pivu nebo smažené nudle s kuřecím masem. Díky této kuchařce už nemusíte chodit do asijského bistra. Začnete si exotickou kuchyni připravovat sami doma. Titul má 152 stran a stojí 279 Kč.

„Všechny recepty jsem vybíral, tak, aby byl potěšen každý, ať je vegetarián, má rád maso nebo kombinaci obojího. Věřím, že přinese do českých kuchyní zábavu a nové chutě. Moc mne potěší, bude-li na poličce v každé kuchyni,“ říká s úsměvem Viet Anh Doan.

Jídlo jako vášeň, Karolína Kamberská

Třetí kuchařka Karolíny Kamberské je plná receptů, které se výborně hodí na dlouhé společné hodování i pro shon všedního dne. Inspirací při psaní knihy byla pro Karolínu představa rodinných oslav a kamarádských hostin, romantických večeří při svíčkách, ale i snaha vyhovět dětským chutím a obstát s dobrým jídlem i v každodenním spěchu. Kniha obsahuje všechny recepty z nové podzimní řady pořadu Karolína, domácí kuchařka i recepty vytvořené pouze pro tuto knihu. Titul Karolína, domácí kuchařka – Jídlo jako vášeň o 208 stranách vydává v listopadu NOW Productions s doporučenou maloobchodní cenou 399 Kč.

„Dobře vím, že pro mnoho lidí je jídlo jen palivo, a kdyby mohli, živili by se vzduchem,“ píše Karolína Kamberská v předmluvě knihy. „A taky vím, že leckdo má ušlechtilejší zájmy, třeba filozofii, hudbu nebo světovou bezpečnost. Já ale věřím, že dobré jídlo dělá dobrou náladu. A kdyby byl svět plný lidí s dobrou náladou, filozofie a hudba by jen kvetla – a světovou bezpečnost by nikdo nemusel řešit.“

A jakou mají uvedené pořady v letošním roce v CS 15+ sledovanost? Seriál Ohnivý kuře 938 000 diváků (share 24,16 %), pořad Zdeňka Pohlreicha Teď vaří šéf! sleduje 343 000 diváků (share 11,54 %) a Karolínu, domácí kuchařka průměrně zhlédne 199 000 diváků (share 11,10 %).

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere

reklama