V dubnu na Primě bodovali Básníci i Mordparta

Mordparta Foto: MordpartaFoto: All

Divácky nejúspěšnějším pořadem na Primě se stal film Jak básníci čekají na zázrak, který 15. dubna od 20.15 vidělo 1 154 000 diváků (share 31,73 %) v CS 15+. Dařilo se také druhé sérii seriálu Mordparta s Jiřím Bartoškou a Vojtou Kotkem v hlavní roli. První díl, vysílaný 9. dubna ve 20.15, zhlédlo 1 077 000 diváků (share 24,14 %). V dubnu bodovalo také obchodní zastupitelství skupiny Prima. Media Club zvítězil s celodenním share 31,40 % v CS 15+.

Další premiérovou sérii pořadu Máme rádi Česko s Jakubem Prachařem a Janem Dolanským si 22. dubna večer nenechalo ujít 729 000 diváků (share 18,49 %) v CS 15+. V dubnu měly také úspěch vlajkové lodě Primy, seriály Modrý kód a Ohnivý kuře. Ohnivý kuře sledovalo v dubnu v průměru 813.000 diváků, share 19,87% v 15+. Modrý kód sledovalo v dubnu 800.000 diváků, share 19,77% v 15+.

Nejpopulárnějším dubnovým formátem na Prima COOL byla série filmů Doba ledová. Průměrně si je pustilo 232 000 diváků (share 6,12 %) v CS 15+. Nejvíce bodoval třetí díl Doba ledová 3 – Úsvit dinosaurů, který byl vysílán 22. dubna. Vidělo jej 288 000 diváků (share 7,39 %) v CS 15+.

Na filmovém kanálu Prima MAX bylo nejúspěšnějším dubnovým filmem Podivné dědictví, které 28. dubna večer sledovalo 200 000 diváků (share 5,50 %) v CS 15+.

Duben byl také rekordním měsícem pro web Prima LIVING.cz, jenž celkově navštívilo 899 240 reálných uživatelů. Návštěvnost webu z počítačů se meziročně zvýšila o 246 %. Jedná se tak o nejrychleji rostoucí web v portfoliu skupiny Prima a druhý nejnavštěvovanější v kategorii Bydlení a reality.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere a NetMonitor, duben 2017

reklama