V říjnu skupině Prima rostly tematické kanály i Prima Online

prima_zoom_skryty_pribeh_velke_cinske_zdi_2 Foto: prima_zoom_skryty_pribeh_velke_cinske_zdi_2Foto: All

Stejně jako v minulých měsících rostla i v říjnu skupině Prima sledovanost. Dařilo se především tematickým kanálům Prima COOL, Prima ZOOM a Prima MAX.

Meziročně si výrazně polepšilo obchodní zastupitelství Media Club. V letošním roce má od ledna do října průměrný share 29,89 % v celodenním vysílání (meziroční nárůst o 3,16 p. b.) a 29,97 % v prime time (meziroční nárůst o 3,1 p. b.) u CS 15–69 let. Rekordních čísel v návštěvnosti dosáhly hned čtyři weby Primy Online.

Sledovanost hlavního kanálu Prima od začátku roku meziročně rostla o 0,35 p. b., průměrný share v prime time od ledna do října byl 14,29 % v CS 15–69 let. Z pořadů se například dařilo novému seriálu Polda, jehož start 23. října sledovalo 836 000 diváků (share 18,60 %) v CS 15+. Druhý nejvyšší share od začátku svého vysílání měl pořad Vychytávky Ládi Hrušky. Díl vysílaný 23. října zhlédlo 484 000 diváků (share  23,37 %) v CS 15+.

Tematický kanál Prima COOL dosáhl v říjnu prime time share 3,43 % (meziroční narůst o 0,11 p. b.) v CS 15+. Rekordní hodnoty od svého uvedení na Prima COOL dosáhl pořad Autosalon, díl vysílaný 13. října vidělo 159 000 diváků (share 3,96 %) v CS 15+.

Dokumentární kanál Prima ZOOM měl v říjnu celodenní share 1,65 % (mírný meziroční nárůst o 0,02 p. b.) v CS 15+. Dokument Skrytý příběh Velké čínské zdi, vysílaný 25. října, si pustilo 138 000 diváků (share 3,37 %) v CS 15+. Jedná se tak o nejsledovanější pořad na Prima ZOOM od začátku roku.

Třetí nejlepší share (1,78 %) od svého vzniku dosáhl v říjnu i kanál Prima MAX u celodenního vysílání v CS 15+. Ve 43. týdnu byl v celodenním vysílání průměrný share 2,17 %. Nejúspěšnějším filmem se na Prima MAX v říjnu stala dobrodružná komedie Honba za diamantem, vysílaná 24. října. Film z roku 1984 si nenechalo ujít 176 000 diváků (share 4,80 %) v CS 15+.

Rekordní návštěvnosti dosáhl web Prima-ZOOM.cz, v říjnu jej navštívilo celkem 609 014 reálných uživatelů (meziroční nárůst reálných uživatelů z PC činil 59 %). Další rekordní hodnoty dosáhl web Prima-ZENY.cz s 568 123 reálnými uživateli (počet RU z PC meziročně vzrostl o 34 %). Třetím držitelem rekordu v návštěvnosti byl Prima-LIVING.cz s celkovou návštěvností 559 657 RU (meziroční nárůst reálných uživatelů z PC byl 66 %). 70% meziroční nárůst v návštěvnosti z PC zaznamenal web Prima-AUTOSALON.cz, který v říjnu navštívilo celkem 378 421 reálných uživatelů.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, NetMonitor

reklama