Značka Prima COOL získala Czech Superbrands 2016

Prima COOL Foto: Prima COOLFoto: All

Super Brand Council ohodnotil značku Prima COOL cenou Czech Superbrands 2016. Tematický kanál se tak řadí mezi značky s vynikající pověstí na lokálním trhu.

„Je super, že po hlavním kanálu Prima obdržel letos cenu Czech Superbrands i náš tematický kanál Prima COOL. Značka Prima COOL již od svého vzniku přesahuje televizi. Velice úspěšně funguje v online, ale je i úspěšným organizátorem vlastních eventů, které jsou zaměřené na hudbu, sporty či gaming. Navíc její grafická podoba a self proma jsou jednoznačně nejvíc cool na českém televizním trhu,“ říká k úspěchům Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Televizní kanál Prima COOL oslavil letos 1. dubna již sedm let své existence. Programové schéma kanálu je zaměřeno na filmy, kultovní či geekovské seriály a zábavné pořady. Typickými diváky jsou mladí muži. Celodenní share kanálu byl v dubnu 3,72 % v CS 15–69 let. Prime time share (17.30–23.30) byl 3,49 % v CS 15–69 let. Z vlastní tvorby na Prima COOL mohou diváci sledovat úspěšný motoristický pořad Autosalon či motorkářské roadshow Moto cestou necestou. Na gaming a youtoubery se zaměřují pořady Aliho parťáci, RE-PLAY a Applikace.

Nový web Prima COOL nabízí čtenářům články týkající se televizních seriálů, filmů, počítačových her a e-sportu. Obsah je od prosince rozšířen o zajímavosti ze světa popkultury, youtuberů, techniky i sportu. Věnuje se i životnímu stylu geeků a fanoušků, oblíbeným filmovým a televizním hrdinům, nechybí memy, zábavná videa i fotogalerie a vlastní pořady. Uživatelé se mohou bavit u herního magazínu COOL Games, dění na youtuberské scéně sledují YouTube News a aktuální kinopremiéry glosuje magazín Kinomanie. Za měsíc duben byl celkový počet videopřehrání na webu Prima COOL 3,4 miliónů. Poslední novinkou je zaměření webu i kanálu Prima COOL na e-Sports. Při vysílání gamingových zápasů světové úrovně navštíví web průměrně přes 100 000 unikátních uživatelů. Poslední turnaj DreamhackMasters sledovalo 157 000 unikátních uživatelů na všech platformách a celkem bylo dosaženo 256 000 videopřehrání. Diváci mohou sledovat tyto turnaje i v televizi přes HbbTV. Na Facebooku Prima COOL je momentálně přes 967 000 fanoušků a týdenní zásah je více než 3 milionů uživatelů.

Prima COOL je také pořadatelem a partnerem mnoha kulturních akcí. Na apríla pořádá pro své fanoušky již tradičně COOL Day – hudebně-gamingovou oslavu narozenin. BestCOOLpark je divácká anketa, v níž milovníci zimních sportů volí nejlepší skiareál v ČR. Obdobnou anketou je bestCOOLfest, jen diváci hlasují pro nejlepší festival léta. Obě ankety jsou prezentované v rámci minipořadů na Prima COOL a hlasování probíhá na mikrostránkách. Novým COOLáckým projektem bude festival pro mladé, zaměřený na youtubery, který se uskuteční koncem léta.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, NetMonitor, gemiusStream

reklama