Hýbejte se s Teribearem

Ve čtvrtek 10. září přesně v 10:10 hodin byl odstartován šestý ročník charitativního happeningu s názvem Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem powered by ŠKODA AUTO, který pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. V letošním roce má kvůli opatřením spojeným s pandemií COVID-19 zcela novou, virtuální podobu. Zapojit se do něj může kdokoliv v celé České republice i v zahraničí. Stačí si stáhnout aplikaci Strava a zaregistrovat se na www.teribear.cz Cíl je stále stejný: pomoci vlastním pohybem opuštěným a znevýhodněným dětem v rámci 10 oblastí, kde Nadace Terezy Maxové dětem působí. Každý kilometr, který bude během happeningu zdolán, promění partneři v konkrétní pomoc. V loňském roce se do charitativní akce zapojilo více než dvacet tisíc lidí a výtěžek akce dosáhl rekordních 12 251 680 korun. Virtuální podoba akce s sebou nese několik změn. Například, oproti uplynulým ročníkům, je dopředu znám výtěžek akce – 10 000 000 Kč. Co není dopředu možné určit je skutečnost, za jak dlouho se částka pohybem získá. Termín ukončení happeningu je tudíž otevřen.
Teribear hýbe Českem
Teribear hýbe Českem

Charitativní happening byl odstartován, letos má kvůli COVIDU virtuální podobu. Jeden za všechny, všichni za TERIBEARa.

www.teribear.cz

„Letošní rok přinesl mnoho nečekaných změn a nejistot, které se dotkly každého z nás. Nejinak tomu bylo i s TERIBEARem. Díky tomu, že se loni sešlo přes 20 tisíc lidí v Praze a přes 3 tisíce lidí v Mladé Boleslavi, což v tomto roce není možné, jsme navrhli virtuální podobu této oblíbené akce. Letos se díky tomu může účastnit každý, ať je v ČR nebo ve světě. Stačí se zaregistrovat, stáhnout aplikaci Strava a od 10. září chodit či běhat pro dobrou věc. Věřím, že i tento model pomoci si najde své příznivce a společně pomůžeme mnoha dětem a rodinám,“ říká patronka nadace, Tereza Maxová.

Jak se zapojit

Dobrou zprávou je, že zapojit se v letošním roce může kdokoliv.  Stačí si zdarma stáhnout běžeckou aplikaci Strava, zaregistrovat se na www.teribear.cz a spárovat aplikaci s „teribear leaderboardem“. Postup jak na to, je krok po kroku uveden na www.teribear.cz. I v tomto roce bude zachován princip podpory ze strany veřejnosti prostřednictvím registračního poplatku. Ten půjde, jako v uplynulých ročnících, formou veřejné sbírky na pomoc dětem a umožní získat více podpory pro aktivity nadace. Výše příspěvku veřejnosti se oproti předešlým rokům nemění, zůstává jednorázově 200 Kč.  Účastníci letošního virtuálního happeningu se můžou registrovat v kategoriích muž, žena a dítě do 15 let. Je možné zúčastnit se také pod hlavičkou týmu nebo rodiny. Okruhů pomoci je celkem 11, jedná se o 10 konkrétních oblastí, 11. okruh pomoci je bez preferencí. Nadace pamatovala i na školy, které se pravidelně v hojném počtu zapojovaly. Letos se mohou ve zjednodušeném módu opět přidat a jednorázově každá třída svým pohybem přispět 500 Kč.

„Věřím, že letošní virtuální premiéra TERIBEARa přiláká spoustu nadšených sportovců. Zdaleka není tak důležitý předchozí trénink a fyzička, jako snaha pomoci. Rozjeďte to letos virtuálně na svých oblíbených běžeckých nebo procházkových trasách. Každým zdolaným kilometrem pak pomůžeme znevýhodněným dětem úspěšně vyběhnout do života,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA AUTO zodpovědný za lidské zdroje.

Rodinné a firemní týmy

Také do virtuálního charitativního happeningu se mohou, stejně jako v předchozích ročnících, registrovat i rodinné a firemní týmy. Firemní tým, který bude sbírat kilometry pomoci, sestaví i jeden z partnerů akce, banka ING: "Banka ING je partnerem TERIBEARa od jeho počátku. Loni naběhalo 200 členů týmu ING více než 3700 kilometrů. Běhat budeme i letos, i když každý někde jinde. Zvládneme to i na dálku a týmového ducha tím neztratíme. Ostatně, i stále velká část našich zaměstnanců pracuje z domova, takže jsme na vzdálenou spolupráci zvyklí," říká Radek Sedlář, ředitel retailové sekce banky ING.

Tisková konference a zároveň zahájení charitativního happeningu se uskutečnilo v byznys klubu Opero, který usiluje o propojování lidí, vzájemné obohacení a rozvoj potenciálu svých klientů. Nejen, že funguje jako coworkingový prostor, ale pořádá mnoho zajímavých akcí na různá témata. Je to místo pro vzdělávání a setkávání činorodých osobností, které se chtějí neustále posouvat.

O AKCI

Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem powered by ŠKODA AUTO je virtuální obdobou tradiční sportovně – charitativní akce TERIBEAR hýbe Prahou. Je určena všem, kdo chtějí pohybem pomoci znevýhodněným dětem. Nový formát vznikl v reakci na letošní mimořádnou situaci poznamenanou pandemií COVID-19. Aby se happening mohl realizovat i v tomto roce, rozhodla se Nadace Terezy Maxové dětem dát jeho myšlence novou podobu a uchovat tak možnost pomáhat společně pohybem.

V roce 2020 TERIBEAR opustí jedno konkrétní místo a stane se virtuální a skutečně bezlimitní akcí. Díky nové technologické podobě happeningu Hýbejte se s TERIBEARem si můžeme užít pohyb a pomáhat odkudkoliv – stačí si stáhnout partnerskou běžeckou aplikaci Strava, zaplatit registrační poplatek a registrovat se do naší databáze. Všechny vámi zdolané kilometry se přenesou do výsledkové listiny podobně, jak to znáte z předchozích ročníků. Za každý zaznamenaný kilometr věnují partneři akce 10 Kč na vámi zvolený příběh pomoci. Hledáte jiný způsob, jak se zapojit? Podpořte sbírku a staňte se dárcem a členem rodiny přátel medvídka TERIBEARa. Jeden za všechny, všichni za TERIBEARA! www.teribear.cz

Tereza Maxová a Aňa Geislerová
Tereza Maxová a Aňa Geislerová

reklama