Navigace
inflace
Notifikace
iPrima bez reklam
Nezmeškejte šanci získat iPrima bez reklam na 24 hod zdarma! Nabídka platí do
.
Aktivovat
Menu
Přihlásit se
Dárek
iPrima účet
iPrima bez reklam
K vaší registraci máte od nás iPrimu bez reklam na 24 hod zdarma.
Jste tu poprvé?
Zaregistrujte se
Máte již účet?
Přihlaste se
Notifikace
iPrima bez reklam
Nezmeškejte šanci získat iPrima bez reklam na 24 hod zdarma! Nabídka platí do
.
Aktivovat
Menu
Přihlásit se
Vyhledat
film, seriál, pořad, články
vyhledat
film, seriál, pořad
Téma: inflace
Související:
Lukáš Kovanda
ekonomika
peníze
zdražení
COVID-19
KOMENTÁŘ TOMÁŠE VYORALA: Cirkus jménem COVID-19. Ať už realita, nebo uměle vyvolaná krize, odskáčeme to všichni
Zapřemýšlel jsem nad současnou situací s pandemií koronaviru, kterou vyhlásila WHO, tak trochu jinak. Nikdo z nás neví, kde je pravda a jak to s námi dopadne. Se vším respektem a drzostí jsem si dovolil přijít s několika relativně temnými predikcemi, o nichž si troufám tvrdit, že nás nebo některé z jiných nám blízkých zemí potkají.
Zapřemýšlel jsem nad současnou situací s pandemií koronaviru, kterou vyhlásila WHO, tak trochu jinak. Nikdo z nás neví, kde je pravda a jak to s námi dopadne. Se vším respektem a drzostí jsem si dovolil přijít s několika relativně temnými predikcemi, o nichž si troufám tvrdit, že nás nebo některé z jiných nám blízkých zemí potkají.
reklama
KOMENTÁŘ JANA VÍTKA: Nebuďme hejlové na kvadrát
„Kdo se zadluží, stává se otrokem,“ Ralph Waldo Emerson. Řada ekonomů varuje, že v příštím roce se domeček zhroutí. Kdo má úspory, dobře udělá, když za ně koupí zlato, diamanty nebo pozemky.
KOMENTÁŘ LUKÁŠE KOVANDY: Důvěra v českou ekonomiku je nejníže za více než pět let, lidé se v rostoucí míře bojí zhoršení vlastní finanční situace
Důvěra v českou ekonomiku v listopadu opět poklesla, byť mírněji než v říjnu. Je tak nejnižší za celé období od července 2014. Nálada spotřebitelů se propadla nejníže od října 2014. Dále poklesl také sentiment v podnikatelské sféře, který je nejhorší dokonce od května 2014.
Češi letos za letní dovolenou utratí v průměru 23 tisíc. Čtvrtina z nich si ji ale vůbec nemůže dovolit
Za letní dovolenou české domácnosti letos utratí podle našeho odhadu v průměru 23 tisíc korun. Loni průměrná útrata činila podle průzkumu agentury Nielsen Admosphere přesně 21 788 korun, meziročně o tisícikorunu více.
reklama
Zdražuje elektřina, pivo, maso i brambory. Inflace opět citelně přestřeluje cíl České národní banky
Míra inflace v ČR v květnu překonala očekávání trhu, když dosáhla hodnoty 2,9 procenta v meziročním vyjádření. Trh ve střední hodnotě analytických odhadů počítal s růstem hladiny spotřebitelských cen čítajícím 2,7 procenta. To je stejné tempo, jaké pro květen předpokládá také aktuální prognóza České národní banky. Koruna v reakci na zveřejnění údaje o květnové inflaci vůči euru mírně posílila, jelikož mírně stoupla pravděpodobnost celkově přísnější měnové politiky České národní banky v dohledné době.
Míra inflace v ČR v květnu překonala očekávání trhu, když dosáhla hodnoty 2,9 procenta v meziročním vyjádření. Trh ve střední hodnotě analytických odhadů počítal s růstem hladiny spotřebitelských cen čítajícím 2,7 procenta. To je stejné tempo, jaké pro květen předpokládá také aktuální prognóza České národní banky. Koruna v reakci na zveřejnění údaje o květnové inflaci vůči euru mírně posílila, jelikož mírně stoupla pravděpodobnost celkově přísnější měnové politiky České národní banky v dohledné době.
reklama
VIDEO: Kam vložit peníze, abyste nebyli v minusu? Máme pro vás pár rad
Které produkty jsou schopny dorovnat nebo – ještě lépe – překonat inflaci?
Bankovka se dvaceti nulami a další výjimečné peníze
Peníze jsou sice velmi vážná věc, ale když na to přijde, můžeme se při pohledu na ně i dobře pobavit. Nebo se podivit.
Jak se zdražily potraviny. Růst ceny másla je z kategorie sci-fi. Desetileté ohlédnutí
Chleba a pečivo se vždy bere jako základ, i když u nás nesmíme zapomínat na pivo. O tom bude také řeč.
reklama
Další obsah
reklama
Chcete si užít všechno, co vám iPrima nabízí, opravdu naplno?
Přihlaste se přes váš Facebook nebo e-mail.
Rozumím
Nechci se přihlásit
Zavřít