Navigace
Tiskové zprávy
Notifikace
iPrima bez reklam
Nezmeškejte šanci získat iPrima bez reklam na 24 hod zdarma! Nabídka platí do
.
Aktivovat
Menu
Přihlásit se
Dárek
iPrima účet
iPrima bez reklam
K vaší registraci máte od nás iPrimu bez reklam na 24 hod zdarma.
Jste tu poprvé?
Zaregistrujte se
Máte již účet?
Přihlaste se
Notifikace
iPrima bez reklam
Nezmeškejte šanci získat iPrima bez reklam na 24 hod zdarma! Nabídka platí do
.
Aktivovat
Menu
Přihlásit se
Vyhledat
film, seriál, pořad, články
vyhledat
film, seriál, pořad
Web CNN Prima NEWS se na konci roku dostal na 2,5 milionu reálných uživatelů měsíčně
Multiplatforma CNN Prima NEWS zaznamenala na webu CNNPrima.cz v uplynulém roce úspěšný start a až do konce roku pokračoval výrazný nárůst online návštěvnosti. Průměrně jej v posledním kvartále roku 2020 navštívily více než 2 miliony reálných uživatelů (2 016 553 RU). Průměrný reach CNN Prima NEWS byl v tomto čtvrtletí 6 095 000 lidí v CS 10+.
Multiplatforma CNN Prima NEWS zaznamenala na webu CNNPrima.cz v uplynulém roce úspěšný start a až do konce roku pokračoval výrazný nárůst online návštěvnosti. Průměrně jej v posledním kvartále roku 2020 navštívily více než 2 miliony reálných uživatelů (2 016 553 RU). Průměrný reach CNN Prima NEWS byl v tomto čtvrtletí 6 095 000 lidí v CS 10+.
reklama
Sestřičky – seriál, který rád pomáhá!
Televize Prima spouští novou kampaň, v rámci níž představuje seriál Sestřičky jako ten, který pomáhá. Přední tváře seriálu v ní zdůrazňují přesah televizní zábavy k CSR aktivitám a edukativním programům, kterým se Sestřičky (a dříve Modrý kód) věnovaly nebo věnují. Kampaň bude k vidění kromě televizních kanálů a webů skupiny Prima také na sociálních sítích, v printech a outdooru.
Media Club nadále jedničkou na trhu rádií. Týdně má poslechovost téměř 4,8 milionů posluchačů
Nové výsledky Radioprojektu (MEDIAN a STEM/MARK) za třetí a čtvrté čtvrtletí 2020 ukazují, že Media Club nadále září nejen na televizním, ale i na rádiovém trhu, kde dosahuje nejlepší share – 43 %. Týdenní reach je 4 747 000 posluchačů a denní 2 799 000, což představuje 31,7 % populace ČR. Lídrem rozhlasového trhu mezi komerčními stanicemi je nadále Rádio Impuls s počtem 1 664 000 posluchačů za týden. Evropa 2 i Frekvence 1 nadále zůstávají komerční dvojkou a trojkou na trhu (v týdenním poslechu).
Rok 2020 na Primě: skupina Prima má rekord ve sledovanosti, Slunečná se stala fenoménem, CNNPrima.cz mezi TOP 6 zpravodajskými weby
Uplynulý rok přinesl skupině Prima rekordní sledovanost. V celodni dosáhla průměrný share 25,11 % (meziroční nárůst o 0,79 p. b.) v CS 15–69 let a 24,78 % v CS 15+. Historický úspěch zaznamenalo i obchodní zastupitelství Media Club, jenž v celodni zvítězilo ve všech cílových skupinách. Ve strategické cílové skupině 15–69 let mělo průměrný celodenní share 36,01 % (meziroční nárůst o 0,58 p. b.) a 34,17 % v CS 15–54 let. Seriálovým fenoménem se stala Slunečná, jejíž premiérové večerní díly v úterý i čtvrtek sledovalo průměrně 1 320 000 diváků v CS 15+. Skokanem roku v online prostředí se stal zpravodajský portál CNNPrima.cz, který v prosinci navštívilo téměř 2,5 mil. reálných uživatelů, a zařadil se tak mezi TOP 6 zpravodajských webů.
reklama
V prosinci rostla skupina Prima i Media Club. Web CNN Prima NEWS navštívilo téměř 2,5 mil. reálných uživatelů
Poslední letošní měsíc opět meziročně rostla sledovanost skupiny Prima i jejího obchodního zastupitelství Media Club. Media Club znovu zvítězil nad ostatními komerčními skupinami a dosáhl celodenní share 32,47 % a téměř totožný prime time share (32,46 %) ve strategické cílové skupině 15–69 let. Skupina Prima měla celodenní share 23,08 % (meziroční nárůst o 0,97 p. b.) a prime time share 24,42 % (meziroční nárůst o 0,69 p. b.) v CS 15–69 let. Úspěšně rok završila i zpravodajská platforma CNN Prima NEWS, její reach byl 5 829 000 lidí v CS 10+, web CNNPrima.cz navštívilo rekordních 2 443 771 reálných uživatelů. Web iPrima v prosinci meziročně rostl o 45 %, navštívilo jej 4 556 968 reálných uživatelů.
Poslední letošní měsíc opět meziročně rostla sledovanost skupiny Prima i jejího obchodního zastupitelství Media Club. Media Club znovu zvítězil nad ostatními komerčními skupinami a dosáhl celodenní share 32,47 % a téměř totožný prime time share (32,46 %) ve strategické cílové skupině 15–69 let. Skupina Prima měla celodenní share 23,08 % (meziroční nárůst o 0,97 p. b.) a prime time share 24,42 % (meziroční nárůst o 0,69 p. b.) v CS 15–69 let. Úspěšně rok završila i zpravodajská platforma CNN Prima NEWS, její reach byl 5 829 000 lidí v CS 10+, web CNNPrima.cz navštívilo rekordních 2 443 771 reálných uživatelů. Web iPrima v prosinci meziročně rostl o 45 %, navštívilo jej 4 556 968 reálných uživatelů.
reklama
Kanál Prima Comedy Central se mění na Paramount Network
Po pěti letech vysílání se kanál Prima Comedy Central, který je součástí skupiny ViacomCBS, mění na Paramount Network. Nový název stanice uvidí diváci na svých přijímačích od 12. ledna 2021. Program kanálu bude nově kombinovat ty nejoblíbenější komediální show z Prima Comedy Central, mezi které patří Comedy Club, Taková moderní rodinka nebo Červený trpaslík, spolu s filmy, a bude tak nabízet ještě více zábavy. I nadále bude pro klienty kanál Paramount Network zastupovat obchodní zastupitelství skupiny Prima, Media Club, pro vysílací operátory pak AXOCOM. Paramount Network – program nejpřísnějších parametrů.
Prima: kampaně na HbbTV meziročně vzrostly o 47 %
Skupině Prima v roce 2020 významně vzrostl zájem inzerentů o HbbTV platformu. Meziroční nárůst v počtu kampaní činí 47 %. V souvislosti s větším počtem odbavených kampaní se také zvýšilo využívání HbbTV Creatoru, který skupina Prima ve spolupráci s firmou Kinet poskytuje inzerentům zdarma. Počet zde vyrobených HbbTV aplikací meziročně vzrostl o 76 %. V listopadu uvedla Prima nový reklamní formát Splash screen – jedná se o exkluzivní plochu při spuštění aplikace.
Vánoční videoklip Sestřiček „Díky Vám“ první v trendech na YouTube!
Necelý týden stačil vánočnímu songu seriálu Sestřičky k tomu, aby se stal hitem internetu. Píseň Díky Vám, kterou nazpívaly hvězdy seriálu Sestřičky jako poděkování zdravotníkům za obětavou péči, v sobotu obsadila s více než 380 000 zhlédnutí první příčku v trendech na YouTube. Daří se i veřejné sbírce Sestřičky sestřičkám, která už přesahuje dva miliony korun.
reklama
Další obsah
reklama
Chcete si užít všechno, co vám iPrima nabízí, opravdu naplno?
Přihlaste se přes váš Facebook nebo e-mail.
Rozumím
Nechci se přihlásit
Zavřít