Čtvrtý ročník UPC MAX kina přilákal přes 10 000 návštěvníků. MAX Cenu za rok 2018 si odnáší film Po čem muži touží

Více než 10 000 diváků navštívilo letošní letní UPC MAX kino na střeše Centra Černý Most. To přineslo nejen úspěšné české filmy minulého roku, které byly nominovány na ceny Český lev za rok 2018 od členů České filmové a televizní akademie.

Po celou dobu promítání mohli návštěvníci opět hlasovat o nejoblíbenější film ze všech promítaných. MAX Cenu 2018 si nakonec odnesla komedie Po čem muži touží. Akci již čtvrtým rokem zajišťovala primácká agentura Solootions.

Od 22. června mohli diváci v letním UPC MAX kině na střeše Centra Černý Most zhlédnout deset projekcí skvělých českých filmů loňského roku zdarma. „Díky spolupráci s Českou filmovou a televizní akademií promítáme nejlepší české snímky uplynulého roku, které získaly nominaci na ceny Český lev 2018 a nově i dva nejúspěšnější koprodukční filmy televize Prima minulého roku – pohádku Čertoviny a komedii Po čem muži touží,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zároveň zodpovědný za agenturu Solootions.

V průběhu dvou měsíců mohla veřejnost hlasovat o divácky nejoblíbenější film ze všech promítaných v letním UPC MAX kině. S nejvyšším počtem hlasů zvítězila komedie Po čem muži touží, která získává MAX Cenu 2018. Komedie byla mimo jiné i divácky nejúspěšnějším filmem minulého roku, jejž v kinech zhlédlo téměř 600 000 diváků.

„Velice nás těší, že zájem o letní UPC Max kino, na kterém se již čtvrtým rokem podílíme, každoročně narůstá, o čemž svědčí i fakt, že návštěvnost jednotlivých promítání od předešlého ročníku výrazně vzrostla. Každé projekce se průměrně zúčastnilo tisíc diváků,“ dodává za partnera letního UPC MAX kina Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci UPC.

Milovníci českých filmů si mohou pravidelně letní kino vychutnat také díky podpoře jedné z nejrozšířenějších sítí multikin v České republice, CineStar. „Filmy, které jsou každým rokem v letním UPC MAX kině promítány, se řadí mezi nejlepší českou tvorbu posledních let. Proto jsme rádi, že je o českou kinematografii tak velký zájem a můžeme divákům tyto snímky nabídnout nejen pod širým nebem, ale i v našich multikinech,“ uvádí Tomáš Volt, marketingový ředitel CineStar.

„Jedinečná atmosféra a pojetí letního kina na střeše obchodního Centra Černý Most je pro nás zajímavou cestou, jak oslovit nové návštěvníky, a poskytnout jim tak zpestření všedních dnů během léta v podobě jedinečného zážitku i skvělého zázemí,“ doplňuje Michaela Matlasová, marketingová manažerka Centra Černý Most.