FABIA YOU FEST přilákal do Průmyslového paláce 8 000 návštěvníků

V sobotu 3. listopadu se pod střechou Průmyslového paláce uskutečnil již třetí ročník nadupaného festivalu pro všechny fanoušky skvělé hudby, youtuberingu, gamingu, lifestylu, fashion i fresh foodu FABIA YOU FEST. Ten i letos navštívily tisíce lidí, které přilákal zejména hudební program v čele se jmény jako Slza, Vojta D., Sima, Dara Rolins, Adam Mišík, Milan Peroutka, ATMO Music nebo Jakub Děkan. V Gaming zóně proběhlo finále FORTUNA COOL LIGY a nechyběla ani spousta doplňkových aktivit pro celou rodinu. Celodenní program potom završila audiovizuální Special Show Paulieho Garanda.
FABIA YOU FEST
FABIA YOU FEST
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

FABIA YOU FEST připravil i letos kanál Prima COOL a televize Óčko. „YOU FEST byl před třemi lety prvním z velkých pilotních eventů televize Prima, který od samého začátku nabízí jedinečnou zábavu, a to nejen pro teenagery. Ve druhém roce jsme program akce rozšířili o více aktivit a připravili nezapomenutelný zážitek pro celou rodinu. Letošní třetí ročník je tedy výsledkem tříleté práce a důkazem, že se nám opět podařilo posunout kvalitu festivalu na novou úroveň díky precizní přípravě, vycházející ze zkušeností z předešlých ročníků. Jsme rádi, že si akce našla vysoký počet fanoušků, jejichž základna se každým rokem rozšiřuje,“ vysvětluje Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který zároveň stojí za agenturou Solootions.

Na výběru interpretů a kapel se podílela televize Óčko. „Ale nejen na výběru kapel, velkým úspěchem v letošním roce byla například účast ,muserůʻ, hvězd sítě Musical.ly, resp. TikTok. Letošní YOU FEST totiž ukázal, že naší devizou je fakt, že dokážeme nabídnout fenomén, který aktuálně hýbe světem mladých fanoušků,“ říká Štěpán Wolde, generální ředitel televize Óčko.

„Naše značka se stala generálním partnerem letošního FABIA YOU FESTu poprvé a pro naše fanoušky jsme připravili skutečně nabitý program. Kromě hlavní hrdinky v podobě nové Fabie jsme představili 5 prototypů vytvořených našimi učni, přičemž nejobletovanějším byl bezesporu prototyp vozu Sunroq. Ten zhotovili studenti Středního odborného učiliště strojírenského ŠKODA AUTO během své praktické výuky. Slavnostně jsme zakončili celoroční soutěž s názvem ,Natři Honzuʻ, která je jedním z pilířů aktivace aktivit ŠKODA Motorsport v ČR. Zde bylo cílem pokořit referenční čas zajetý pilotem továrního týmu ŠKODA Motorsport a aktuálním mistrem světa kategorie WRC 2 – Janem Kopeckým – na profesionálním rally simulátoru s virtuální realitou. Vítěz získal roční bezplatnou zápůjčku vozu ŠKODA FABIA edice R5. V neposlední řadě si mohl každý návštěvník zasadit svůj ŠKODA strom, tak jako zaměstnanci společnosti ŠKODA AUTO, kteří již 11 let sází strom za každé prodané auto v ČR. Akce se nám moc líbila a ještě více nás těší, že návštěvníci byli nadšeni,“ uvedl Petr Janeba, vedoucí marketingu ŠKODA AUTO ČR.

Tradičně nechyběla ani Gaming zóna, která nabídla i finále FORTUNA COOL CS:GO Ligy, ze které si nakonec vítězství odnesl tým Gunrunners. Spoustu aktivit a zábavy si návštěvníci užili s Transformers, kteří společně s Monopoly celou gaming zónu doslova ovládli. Nechyběly ani FIFA19, kterou si mohli zapařit ve stánku Komerční banky, ani virtuální realita, drony i nejrůznější roboti na stánku Smíchovské střední průmyslové školy. Na akci se pak mimo jiné představili také youtubeři House, Luboš Je Celkem Fajn, fotbalová reprezentantka a youtuberka Bára Votíková nebo Anna Šulc.

Dámy a dívky si mohly užít odpočinku a hýčkání v AVON Dream Zone, nechat se nalíčit, nalakovat a ozdobit si nehty, zaplést copy nebo si i upcyklovat AVON trička za zdravá prsa. V rámci AVON Dream zone bylo možné se také potkat se Sharlotou, Natálkou Kotkovou nebo Sabinou Rojkovou. A zkrátka nepřišli ani pánové, pro které byla připravena COOL Men zóna s ochutnávkou alkoholu a příjemným sezením. Využít ale mohli třeba i motokáry ve venkovním prostoru. Ti nejmenší se zase vyřádili v dětské zóně s Primáčkem.

Akci připravila primácká agentura Solootions ve spolupráci s ÓČKO Promotion.

Partnerem akce byl Magistrát hlavního města Prahy.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama