FTV Prima posiluje mediální produkty pro automotive klienty

FTV Prima posiluje mediální produkty pro automotive klienty

FTV Prima se společností CAR PR MEDIA spouští nový projekt CAR PR, který zastřeší nabídku mediálních produktů pro klienty z automobilové oblasti. FTV Prima tak vytvoří první ucelenou divizi, která nabídne reklamním zadavatelům ucelené crossmediální balíčky.

Ve spolupráci s předními odborníky z automotive segmentu chceme vybudovat nové portfolio produktů, které stávajícím nebo novým klientům rozšíří nabídku, a zároveň nám umožní navýšit reklamní potenciál. CAR PR MEDIA bude nejprve koordinovat spolupráci se stávajícím pořadem Autosalon a webem Autosalon.tv a postupně bude stát za rozvojem nových médií, ale i pořadů,“ říká Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima.

V čele nového projektu CAR PR MEDIA jsou Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima, a manažer Jiří Procházka. Za realizací crossmediálních balíčků a u vzniku dalších médií stojí dlouholetý moderátor pořadu Autosalon Josef Vrtal a zkušený mediální manažer a šéfredaktor Ondřej Běhal.

Televizní pořad Autosalon i nadále vyrábí a dodává pro FTV Prima produkční společnost Unicorn Pictures pod vedením nového jednatele Tibora Szilvasiho a úspěšného producenta Alexandra Filippova. Pořad Autosalon patří mezi primácké stálice, diváci jej mohou sledovat již od roku 2 000. Pořadem provázejí Josef Vrtal, František Fiala, Radek Vrtal, Josef „Sršeň“ Šiler, Jan Říha a Tereza Tobiášová. Hlasem Autosalonu se nově stala redaktorka Odpoledních zpráv Monika Leová. Ročně je natočeno až 52 dílů, ve kterých se otestuje více než 250 vozů, 25 motorek a vznikne minimálně 50 tematicky založených reportáží. Pořad Autosalon v premiéře na Prima COOL letos průměrně týdně sleduje 138 0000 diváků v CS 15+.