Historický úspěch Primy: Šestkrát vítězem večera. Dvojka na zabití měla přes milion diváků!

Historicky nejhvězdnější start sezóny má za sebou skupina Prima. Poslední sobotní novinka, komediální krimiseriál Dvojka na zabití s Jakubem Prachařem a Sarou Sandevou v hlavních rolích, přilákala 1 065 000 diváků (share 31,13 %) v CS 15+. Úspěšný týden má za sebou i obchodní zastupitelství Media Club, které dosáhlo ve 35. týdnu celodenní share 37,25 % ve strategické cílové skupině 15–69 let. Skupina Prima měla ve 35. týdnu prime time share 29,29% a v sobotu 4. září měla dokonce prime time share 35,62 % v CS 15–69 let, čímž se stala vítězem dne.
Dvojka na zabití
Dvojka na zabití

reklama

Hvězdnou sezónu Prima zahájila seriálem z vojenského prostředí 1. MISE, který si v neděli 29. srpna nenechalo ujít 942 000 diváků (share 22,68 %) v CS 15+. Venkovskou romanci Hvězdy nad hlavou s Terezou Kostkovou v hlavní roli o den později vidělo 1 163 000 (share 28,81 %) v CS 15+. Seriál Slunečná odstartoval novou sezónu s 1 154 000 diváků (share 28,31 %) v CS 15+.

Druhý díl 1. MISE vysílaný ve středu 1. září zhlédlo 793 000 diváků (share 20,53 %) v CS 15+, zatímco čtvrteční díl Slunečné přilákal k obrazovkám 1 072 000 diváků (share 28,54 %). Dařilo se také zábavným pořadům ve druhém večerním slotu. Nový pořad se Zdeňkem Pohlreichem První večeře vidělo 532 000 diváků (share 19,57 %) v CS 15+. Pořad Inkognito, ve kterém jako moderátor vystupuje Libor Bouček a jako hádající Ondřej Gregor Brzobohatý, Petra Nesvačilová, Miloš Pokorný a Jakub Prachař, pobavil 495 000 diváků (share 18 %) v CS 15+. Páteční premiéru zábavné show ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT si nenechalo ujít 508 000 (share 14,83 %) v CS 15+.

 

 

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 6. 9. 2021.

reklama

reklama