Media Club i skupina Prima překonaly v červnu rekord

seriál Kateřina Veliká
seriál Kateřina Veliká

Skupina Prima i její obchodní zastupitelství Media Club zaznamenaly v červnu rekordní sledovanost. Media Club dosáhl historicky nejlepší celodenní share 34,28 % v CS 15+ (33,79 % ve strategické cílové skupině 15–69 let) i prime time share 35,27 % v CS 15+ (34,65 % v CS 15–69 let) a zvítězil tak nad konkurenčními skupinami. Skupina Prima zazářila v celodni s hodnotou share 26,24 % (meziroční nárůst 1,08 p.b.) a prime time share 28,12 % (meziroční nárůst 1,11 p. b.) v CS 15+.

Nejsledovanějším červnovým pořadem se stal seriál Slunečná, díl vysílaný 9. června si nenechalo ujít 1 535 000 diváků (share 36,29 %) v CS 15+. Seriál Modrý kód se před prázdninovou pauzou rozloučil s diváky s úspěšným share 19,52 % (724 000 diváků) v CS 15+. První epizodu nového seriálu Kateřina Veliká vidělo 594 000 diváků (share 16,88 %) v CS 15+.

Z tematických kanálů se nejlépe dařilo Prima KRIMI, jež v celodenním vysílání dosáhla historicky nejlepší celodenní share 3,01 % (meziroční nárůst 0,33 p. b.) a prime time share 3,07 % (meziroční nárůst 0,31 p. b.) v CS 15+. Filmový kanál Prima MAX měl průměrný celodenní share 2,99 % (meziroční nárůst 0,32 %), dokumentární kanál Prima ZOOM dosáhl 2,08 % (meziročně nárůst o 0,21 p.b.) v CS 15+.

Rekordní hodnoty dosáhl i nový web CNNPrima.cz, který v červnu navštívilo celkem 1,2 mil. reálných uživatelů.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 6. 7. 2020, NetMonitor, červen 2020

reklama