Media Club překonává konkurenci a ceny zvýší v průměru o 5 %

Obchodní zastupitelství Media Club, které dlouhodobě roste a posiluje i u mladších diváků, představilo novou obchodní politiku pro rok 2021. Po rekordním startu podzimní sezony, kdy porazilo konkurenční komerční zastupitelství, činí míra inflace cca 5 %. Media Club nabídne v příštím roce možnost nakoupit obchodní sdělení formou společného nákupu na všech TV stanicích jím zastupovaných, cílení videospotů v online prostředí v kombinaci s masovým zásahem i nový obchodně-administrativní systém s možností průběžného náhledu do aktuálního trackingu kampaně.
Media Club
Media Club

reklama

„Jsem rád, že i v současné nelehké době dále posilujeme naši pozici na trhu. Za letošní rok jsme se stali lídry mezi komerčními skupinami v CS 15–69 a daří se nám stále lépe oslovovat i mladší diváky, v CS     15–54 jsme ve vedení od letošního dubna. Tento nárůst můžeme přičítat především skupině Prima, pro kterou bylo letošní září nejlepším měsícem od roku 2006,“ říká Ladislav Dianiška, obchodní ředitel společnosti Media Club, a dodává: „Síla Media Clubu spočívá v možnosti nabídnout klientům komunikační strategie napříč platformami. Mezi nimi jsou naše rádia, která zasáhnou 66 % všech posluchačů v ČR, printy, online, eventy nebo HbbTV, v níž počet přehraných videí meziročně vzrostl o 73 %.“

Nadále zůstává cílovou obchodní skupinou Media Clubu CS 15–69, ve které mělo zastupitelství v září celodenní share 37,87 %. Tuto cílovou skupinu pak Media Club také zasáhne o 12,8 % rychleji než konkurenční komerční skupina (zásah +1). Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen a listopad), medium season (březen, červen, září a 1.–24. 12. 2021) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25.–31. 12. 2021).

Od ledna Media Club upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji v Bundlu Exclusive i Total podle aktuální sledovanosti TV stanic. Bundle Exclusive 2021 nově nabídne stanice v poměru – Prima 42 %, Prima COOL 11,5 %, Prima LOVE 5,5 %, Prima ZOOM 5,5 %, Prima MAX 9,50 %, Prima KRIMI 8,5 %, CNN Prima NEWS 1,5 %, skupina TV Barrandov 2,5 %, ostatní stanice 13,5 %. Úpravy v balíčku Total se od nového roku promítnou do následujícího poměru – Prima 35 %, Prima COOL 10 %, Prima LOVE 4,5 %, Prima ZOOM 5 %, Prima MAX 8,5 %, Prima KRIMI 8 %, CNN Prima NEWS 1 %, Barrandov Group 15 % a ostatní stanice 13 %. Stejně jako v minulých letech bude Media Club v roce 2021 nabízet i dětský balíček KIDS v poměru – Primáček 2,5 %, Prima COOL 29,5 %, Prima Comedy Central 18,5 %, Nickelodeon 37,5%, AT kids 12 %.

Bundle Exlusiv a Total
Bundle Exlusiv a Total
Bundle Kids
Bundle Kids

Novinkou v rámci skupiny Ostatní TV je zavedení digitálních eGRPs v cílové skupině 15–54 let, které jsou generovány prostřednictvím odvysílaných videospotů na zastupovaných webech. Media Club si vyhrazuje možnost dodat až 3 % plnění jejich prostřednictvím. „Věříme, že do budoucna se eGRPs stane součástí nabídky i konkurenčních mediálních zastupitelství,“ dodává Ladislav Dianiška.

Klienti Media Clubu mohou stejně jako v předchozích letech získat i motivační slevy. Ti, kteří uzavřou objednávku kampaní na rok 2021 do 10. 12. 2010, budou mít zachovaný off prime time koeficient na úrovni 0,85 a prime time index na úrovni 1,05. Ti, kteří uzavřou závazky na rok 2021 do 15. ledna, získají off prime time index 0,90 a prime time index na úrovni 1,05. „Navíc mohou klienti získat další slevy, pokud se rozhodnou inzerovat napříč našimi media typy. Snížili jsme také příplatek za uvedení dalšího produktu ve sponzorském vzkazu a v rámci product placementu máme také výhodné nabídky,“ vysvětluje Ladislav Dianiška.

Stejně jako letos bude Media Club také v roce 2021 zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na sedmi televizních stanicích (Prima, CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima MAX a Prima KRIMI), tak v online projektech, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Nabídku produktů v oblasti rádií zastupovaných Media Clubem doplňuje od února letošního roku stanice radia ACTIVE, jmenovitě Evropa 2, Radio Bonton, Frekvence 1 a Dance radio. Media Club i nadále zastupuje hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech.

reklama

reklama