Media Club trhá rekordy ve sledovanosti a zvýší ceny v průměru o 10 %

Celodenní share 2018 vs. 2019
Celodenní share 2018 vs. 2019
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2020. Po úspěšném roce 2019, ve kterém zastupitelství i skupina Prima narostly v celodnu, činí míra inflace přibližně 10 %. Media Club v roce 2020 nabídne možnost cílení reklamních formátů v HbbTV, sjednocení a rozšíření hobby segmentu pod značkou Prima DOMA, eventy zaměřené na esport i nové mediální formáty.

Jsem rád, že jsme do nového roku opět dokázali posílit pozici na trhu. V meziročním srovnání nám roste podíl sledovanosti díky růstu skupiny Prima v celodni i prime time v CS 15–69. Od května 2018 jsme stále jedničkou mezi komerčními mediálními zastupitelstvími v CS 15–69. Od letošního června dokonce vedeme v CS 15–54. Zároveň se nám daří lépe oslovovat mladší diváky,“ říká Ladislav Dianiška, obchodní ředitel společnosti Media Club, a dodává: „Klientům nabízíme možnost komunikační strategie napříč platformami – od rádií přes printy, online až po HbbTV a eventy. Zároveň posilujeme jednotlivé segmenty – po zaštítění auto-motive segmentu značkou CAR PR na jaře tohoto roku jsme nově pod značkou Prima DOMA sjednotili i naše hobby aktivity. V těchto segmentech společně s food a pets dokážeme velmi efektivně oslovit i specifické cílové skupiny.“  

Strategickou cílovou skupinou pro Media Club zůstává CS 15–69 let, která odpovídá ekonomicky aktivní populaci České republiky. Kromě reálného meziročního nárůstu share o 0,52 p.b. v celodni ve zmíněné cílové skupině vykazuje Media Club ve srovnání s konkurenční televizní skupinou také o 10,7 % rychlejší zásah těchto diváků (zásah 1+). Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen a listopad), medium season (březen, červen, září a 1.–24. 12. 2020) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25.–31. 12. 2020).

Media Club od ledna upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji v bundlu Exclusive – nově v poměru Prima 43 %, Prima COOL 13 %, Prima LOVE 7 %, Prima ZOOM 6 %, Prima MAX 8,5 %, Prima KRIMI 6,5 %, Barrandov Group 3 % a Ostatní stanice 13 %. I v příštím roce nabízí obchodní zastupitelství Dětský bundle, tedy balíček orientovaný na cílovou skupinu děti 4–14 let, kde poměr stanic zůstává beze změny, tedy ze 7 % dětské ranní pásmo Primáček, Prima COOL z 35 %, Prima Comedy Central 19 %, Nickelodeon 22 % a dětské kanály ze skupiny Atmedia 17 %. Úpravy nastaly i v balíčku Total, který od nového roku nabídne následující poměr – Prima 35 %, Prima COOL 9,5 %, Prima LOVE 5 %, Prima ZOOM 4,5 %, Prima MAX 8 %, Prima KRIMI 6 %, Barrandov Group 20 % a Ostatní stanice 12 %.

MediaClub bundles
MediaClub bundles

Stejně jako v předchozích letech jsou součástí obchodní politiky i motivační slevy. Všichni klienti, kteří uzavřou objednávku kampaní na rok 2020 do 10. 12. 2019, budou mít zachovaný off prime time koeficient na úrovni 0,85 a prime time index na úrovni 1,05. „V našem ceníku nastaly pro příští rok jen minimální změny, ale pro naše klienty jsme si připravili několik nástrojů, jak si i tak cenu vylepšit. Kromě motivačních slev za včasné objednávky či předplatby jsme zvýhodnili i technologické formáty HbbTV,“ upřesňuje Ladislav Dianiška.

Také příští rok bude Media Club také v roce 2020 zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na šesti televizních stanicích (Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima MAX a Prima KRIMI), tak v online projektech, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a nově i v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Nabídku produktů v oblasti rádií zastupovaných Media Clubem doplní od února příštího roku stanice radia ACTIVE, jmenovitě Evropa 2, Radio Bonton, Frekvence 1 a Dance radio. Media Club i nadále zastupuje hudební stanice skupiny Óčko, kanály Skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech.

Více na www.media-club.cz.

Reklama
Reklama