Media Club v říjnu kraloval trhu. Platforma CNN Prima NEWS sbírala rekordy

Obchodní zastupitelství Primy Media Club dosáhlo v desátém měsíci celodenní share 32,31 % a prime time share 32,85 % v CS 15–69 let. V celodni tak zvítězilo nad ostatními mediálními zastupitelstvími. Skupina Prima měla celodenní share 25,99 % (meziroční nárůst 1,37 p. b.) a prime time share 27,64 % (meziroční nárůst 1,50 p. b.) v CS 15+. Celodenní share zpravodajského kanálu CNN Prima NEWS bylo v říjnu rekordních 0,55 % v CS 15+. Famózního úspěchu dosáhl sesterský web CNNPrima.cz, který v říjnu, půl roku od spuštění, dosáhl téměř 2 miliony reálných uživatelů. Web iPrima.cz zaznamenal téměř 4,5 milionu reálných uživatelů a 40% meziroční nárůst.
Share Media Club v říjnu 2020 v CS 15-69
Share Media Club v říjnu 2020 v CS 15-69

reklama

Share v říjnu 2020 v CS 15+
Share v říjnu 2020 v CS 15+

Nejsledovanějším pořadem byl v říjnu seriál Slunečná, jeho 52. díl si v úterý 20. října na hlavním kanále Prima nenechalo ujít 1 409 000 diváků (share 30,97 %) v CS 15+. Seriál Polda si v neděli 18. října nenechalo ujít 1 168 000 diváků (share 24,09 %) v CS 15+. Nejsledovanějším filmem se stala komedie Přes prsty, jejíž premiéru si v sobotu 31. října nenechalo ujít 901 000 diváků v CS 15+.

Dařilo se také ostatním tematickým kanálům. Prima MAX dosáhla celodenní share 3,22 % (meziroční nárůst 0,49 p. b.) v CS 15+. Prima KRIMI měla celodenní share 3,22 % (meziroční nárůst 0,70 p. b.), Prima LOVE 2,26 % (meziroční nárůst 0,42 p. b.) v CS 15+.

Říjnovou sklizeň rekordů zaznamenala onlinová část skupiny Prima. Web iPrima.cz celkem navštívilo 4 455 178 reálných uživatelů (meziroční nárůst 40 %), CNNPrima.cz mělo 1 948 236 reálných uživatelů, Prima FRESH 1 634 538 reálných uživatelů (meziroční nárůst 36 %) a web Prima ZOOM 1 169 874 reálných uživatelů (meziroční nárůst 82 %). Nejsledovanějšími pořady ve videoarchivu iPrima i nadále zůstávají seriály Slunečná, Sestřičky a Zasněná láska.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 4. 11. 2020; NetMonitor říjen 2020

reklama

reklama