Prima jako první české médium zakládá oficiální kanál na platformě Viber

pořad Štiky na Viberu
pořad Štiky na Viberu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Televize Prima přichází s další inovací. V rámci marketingové kampaně k uvedení nové show Štiky spouští jako první české médium oficiální kanál na platformě Viber. Diváci se tak mohou v komunitě s názvem Štiky dozvědět informace o hlavních protagonistech a najít bonusové materiály. Jako první společnost v Česku bude mít Prima navíc také vlastní originální sadu virtuálních samolepek (Stickers), která tematicky vychází právě z pořadu Štiky.

„Jsme rádi, že můžeme přivítat FTV Prima jako našeho prvního partnera v České republice a představit tak plný rozsah služeb nabízených na naší platformě. Vzhledem k tomu, že uživatelé služby Viber v České republice patří k nejaktivnějším v celém regionu, jsme přesvědčeni, že tato aktivita napomůže, abychom oslovili ještě vice uživatelů, společností, značek a médií a dále tak zvýšili popularitu aplikace Viber,“ řekla Daniela Ivanova, Partnerships Manager, Viber CEE. 

„Při uvedení nových pořadů vždy hledáme nové cesty ke komunikaci, proto jsem rád, že jako první společnost v České republice založíme na Viber komunitu, kde mohou diváci sledovat příspěvky o novém pořadu. Zásadní výhodou Viberu například oproti Facebooku je, že dosah příspěvku nepodlá měnícímu se algoritmu, ale je zobrazen všem v rámci dané komunity,“ upřesňuje výhody Viberu Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

Prima v rámci Viberu založila veřejný účet (Community) s názvem Štiky, kam bude pravidelně vkládat pikantnosti i videa z jednotlivých dílů pořadu a další žhavé informace o aktérech show. Součástí komunity bude také speciálně vytvořený Chatbot, který bude s fanoušky pořadu komunikovat, zasílat jim upozornění na novinky a také jim umožní například hlasovat pro svou oblíbenou postavu či předpovídat další vývoj děje. Dále si budou moci uživatelé stáhnout do svých telefonů sadu virtuálních samolepek vytvořených na motivy show a ty poté využívat ve svých soukromých konverzacích a posílat je svým přátelům. Napínavá reality telenovela z českého rybníčku Štiky i komunita na Viberu poběží od pondělí 23. dubna.

Viber je aplikace pro volání a zasílání zpráv, kterou po celém světě používá přes 1 miliarda uživatelů. Počet uživatelů ale stále roste, a to nejen díky širokému spektru funkcí, které aplikace svým uživatelům nabízí, ale také díky velkému důrazu na zabezpečení konverzací a soukromých dat uživatelů. Viber patří do skupiny Rakuten. Více informací naleznete na: www.viber.com.

pořad Štiky na Viberu
pořad Štiky na Viberu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama