Skupina GES nabyla majoritní podíl ve společnosti PLAYPRESS

Skupina GES nabyla majoritní podíl ve společnosti PLAYPRESS

Skupina GES dokončila akvizici vydavatelství PLAYPRESS, které vydává měsíčník PLAYBOY. Dosavadní jednatel Vlado Olexa zůstane nadále minoritním vlastníkem vydavatelství i šéfredaktorem časopisu. Skupina GES zařadí nově získaný titul mezi dosavadní časopisy skupiny Prima. Inzerci časopisu bude zajišťovat mediální zastupitelství RADIO UNITED SERVICES a Media Club.

„Velice nás těší, že portfolio našich časopisů můžeme rozšířit o tak proslulý titul, jakým je PLAYBOY. Věříme, že synergické propojení televize, rádia i online dokáže tomuto legendárnímu časopisu vdechnout nový život a zvýšit dosavadní ekonomické parametry,“ říká Luboš Jetmar, předseda představenstva a generální ředitel GES MEDIA ASSET.

„Jsem rád, že se nám podařilo najít na trhu strategického partnera, který časopis PLAYBOY vnímá jako významný titul na českém trhu se zaměřením na muže a chce ho takto i dále rozvíjet. V časopise tradičně opěvujeme nejen vnější krásu ženského těla, ale hlavně chceme našim čtenářům přinášet zajímavé rozhovory a články,“ říká Vlado Olexa, šéfredaktor časopisu PLAYBOY a minoritní vlastník společnosti PLAYPRESS.

Legendární pánský časopis PLAYBOY začal v České republice vycházet začátkem devadesátých let. Titul se za tu dobu etabloval jako nepostradatelný společník každého ambiciózního muže, ale i průvodce exkluzivního životního stylu. Česká edice časopisu je z velké části nezávislá, všechny články vytvářejí redaktoři jako originál pro tuzemské vydání. Cena časopisu je 99 Kč.

Skupina Prima pod značkou Solootions doposud vydávala pět časopisů. Nejdéle vydávaným titulem je čtvrtletní kulinární magazín Prima FRESH. Na děti cílí komiksový čtvrtletník Primáček, který vydává FTV Prima pod hlavičkou své agentury Solootions a vydavatelství ISBERG. Mezi nejúspěšnější tituly se řadí kutilský hobby měsíčník Prima vychytávky, založený na pořadu Vychytávky Ládi Hrušky. Tento magazín, stejně jako nový čtvrtletník Ano, šéfe!, jehož obsah těží z obsahu pořadů Zdeňka Pohlreicha, vzniká ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media. Posledním benjamínkem z rodiny časopisů byl měsíčník Prima ZOOM, který monetizuje obsah ze stejnojmenného dokumentárního kanálu.