Skupina Prima měla nejlepší týdenní share za posledních patnáct let

Prima MAX TOP 5 filmu
Prima MAX TOP 5 filmu

reklama

Skupina Prima v minulém týdnu dosáhla úspěšného share. Ve 43. týdnu docílila průměrný celodenní share 28,2 % a prime time share 29,6 % ve strategické obchodní cílové skupině 15–69 let. Rekordní share zaznamenal také filmový kanál Prima MAX, který měl prime time share 3,80 % a celodenní share 3,58 % v CS 15+. Jeho pět filmových titulů sledovalo více než 150 000 diváků. Kanál Prima STAR dosáhl rekordní sledovanosti se share 0,61 % v CS 15+.

Dařilo se také pořadům vysílaným v neděli večer – HLAVNÍ ZPRÁVY na Primě a CNN Prima NEWS zhlédlo 850 000 diváků (share 21,71 %). Komedii Ženy v běhu si na Primě nenechalo ujít 924 000 diváků (share 23,62 %). Start páté série Poldy na Primě nalákal 803 000 diváků (share 18,84 %) v CS 15+.

Na CNN Prima NEWS přilákal k obrazovkám diváky také speciální pořad Projev premiéra České republiky. Pustilo si jej 147 000 diváků (share 3,66 %) v CS 15+.

Nový kanál Prima SHOW měl v pátek 29. října celodenní share 0,64 % v CS 15+. Reality show LIKE HOUSE 2 a LIKE HOUSE NIGHT SHOW dosáhly za první týden od startu více než milionu video views.

Prima MAX TOP 5 filmu
Prima MAX TOP 5 filmu

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, PEM D, ke dni 1. 11. 2021

reklama

reklama