Skupina Prima v srpnu meziročně narostla nejvíce ze všech skupin

Prima ŽENY_úspěch
Prima ŽENY_úspěch

reklama

Skupina Prima v srpnu opakovaně meziročně rostla nejvíce ze všech skupin. V cílové skupině 15+ zvýšila podíl sledovanosti o 2 p. b. a dosáhla share 26,45 %, zatímco v CS 15–69 měla share 25,89 % s nárůstem o 1,62 p. b. Také obchodnímu zastupitelství Media Club se podařilo vyrůst, a to v celodenním vysílání a všech cílových skupinách. Dařilo se také tematickým kanálům.

Na zpravodajské stanici CNN Prima NEWS se dařilo diskuznímu pořadu Partie Terezii Tománkové, která po letní pauze opět přilákala diváky k obrazovkám a v 34. týdnu ji sledovalo na obou stanicích 383 000 diváků (share 23,39 %) v CS 15+. Meziročně narostla sledovanost tematického kanálu Prima KRIMI v cílové skupině 15+, průměrný share byl 3,55 % v celodenním vysílání a prime time share 2,98 %. Srpen byl rekordním měsícem pro stanici Prima LOVE, která dosáhla share 2,99 % v CS 15+. Rekordní byl i pro stanice Prima SHOW a Prima STAR. Primě STAR se dařilo v celodenním vysílání s share 0,95 % v CS 15+ a share 0,81 % v CS 15–69. Prima SHOW má za sebou nejlepší měsíc od začátku stanice, v CS 15–69 v celodni dosáhla share 0,92 %. [1]

Obchodní zastupitelství Media Club v srpnu dosáhlo meziročního nárůstu v celodenním vysílání u všech cílových skupin: v CS 15–69 byl nárůst o 1,17 p. b. (share 35,31 %), v CS 15+ pak nárůst o 1,19 p. b. a se share 35,92 % v celodni překonal konkurenci. [2]

Po televizních úspěších přicházíme s on-line úspěchem. Lifestylový web Prima ŽENY dosáhl poslední prázdninový týden rekordních výsledků. Za měsíc srpen jej navštívilo 2 604 612 reálných uživatelů, což je meziročně o 22,4 % návštěvníků více. Umístil se tak na 2. místě v kategorii Magazíny, zaměřené na ženy a módu. [3]

 

[1, 2] Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 5. 9. 2022

[3] Zdroj: NetMonitor, srpen 2022, RU = reální uživatelé

reklama

reklama