Tematické kanály o víkendu zabodovaly u diváků

Úspěšný víkend mají za sebou tematické kanály skupiny Prima. Na Prima KRIMI v pátek skóroval seriál Námořní vyšetřovací služba s 199 000 diváky (share 4,33 %) v CS 15+. Dokument 10 největších tajemství a záhad na Prima ZOOM v pátek večer vidělo 128 000 diváků s rekordním share 10,20 % v CS 15+. Pozadu nezůstala ani zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS. V neděli dosáhla celodenní share 1,05 % v CS 15+. Web CNNPrima.cz v neděli navštívilo 571 499 reálných uživatelů, a zařadil se tak mezi TOP 4 nejnavštěvovanější weby.
Námořní vyšetřovací služba
Námořní vyšetřovací služba

reklama

Nejsledovanějším pořadem na CNN Prima NEWS se stala Partie Terezie Tománkové se 107 000 diváky (share 4,84 %) v CS 15+. První hodinu tohoto pořadu sledovalo s diváky hlavního kanálu Prima celkem 398 000 diváků (share 18,08 %) starších 15 let. Druhým nejsledovanějším pořadem ten den byly HLAVNÍ ZPRÁVY, které si na CNN Prima NEWS nenechalo ujít 96 000 diváků (share 2,34 %). Celkem hlavní zpravodajskou relaci na Primě a na CNN Prima NEWS zhlédlo 778 000 diváků (share 18,99 %) v CS 15+.

Na stanici Prima COOL diváky zaujal sobotní film Wasabi, který vidělo 246 000 diváků v CS 15+ (share 5,90 %). Filmové fanoušky nalákala i páteční bondovka Goldfinger na Prima MAX, kterou vidělo 202 000 diváků (share 4,89 %) v CS 15+. Dalším úspěšným pořadem na Prima ZOOM byli Vetřelci dávnověku, které v pátek 19. února vidělo 110 000 diváků (share 3,67 %) v CS 15+.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 22. února 2021; tematické kanály=Prima MAX, KRIMI, LOVE, COOL, ZOOM, CNN Prima NEWS; NetMonitor – SPIR – Gemius, únor 2020; FTV Prima, spol. s r.o.

reklama

reklama