V březnu zabodovaly CNN Prima NEWS a Prima ZOOM

Meziročně rostlo obchodní zastupitelství Media Club i skupina Prima. Obchodní zastupitelství mělo ve třetím měsíci celodenní share 34,47 % a prime time share 33,67 % v CS 15–69 let. Skupina Prima v březnu meziročně narostla o 2,36 p. b. a získala celodenní share 24,93 % a prime time share 26,19 % v CS 15+. Rekordních hodnot docílila CNN Prima NEWS, jejíž televizní stanice dosáhla průměrný share 0,75 % v CS 15+ a web CNNPrima.cz se s 3 769 151 reálnými uživateli (RU) zařadil mezi TOP 4 zpravodajské weby. Stanice Prima ZOOM získala celodenní share 2,28 % v CS 15+. Poprvé v historii pokořil web iPrima s 5 161 770 RU hranici pěti milionů uživatelů za měsíc a probojoval se do TOP 5 domén. V březnu zabodovala také iPrima Videopůjčovna, kde si diváci zapůjčili přes 10 000 filmů.
Partie Terezie Tománkové
Partie Terezie Tománkové

reklama

Nejsledovanější březnový díl Slunečné vidělo v úterý 2. března 1 439 000 diváků (share 30,71 %) v CS 15+, epizodu seriálu Polda IV si 13. března nenechalo ujít 1 106 000 diváků (share 23,15 %) v CS 15+. Sestřičky v pondělí 29. března zhlédlo 820 000 diváků (share 18,62%) v CS 15+. Rekordní sledovanost mělo i talkshow 7 pádů Honzy Dědka – 16. března pobavilo 798 000 diváků (share 25,08 %) v CS 15+.

Na CNN Prima NEWS si úspěšně vedla Partie Terezie Tománkové, kterou si v neděli 21. března pustilo na Primě a CNN Prima NEWS 381 000 diváků (share 16,92 %) v CS 15+. Mezi divácky oblíbené pořady se zařadily i Zprávy z regionů, které v úterý 30. března dosáhly share 2,57 % v CS 15+.

Dokumentární kanál Prima ZOOM zaujal diváky především dokumentárními sériemi 10 největších tajemství a záhad, Vetřelci dávnověku a První lidé. Na první příčku ve sledovanosti se dostal dokument 10 největších tajemství a záhad vysílaný v pátek 19. března se 130 000 diváky (share 7,34 %) v CS 15+. Filmový kanál Prima MAX dosáhl v březnu celodenní share 2,45 % a diváky nejvíc nalákal film Den poté, který 30. března zhlédlo 202 000 diváků (share 4,77 %) v CS 15+. Na Prima COOL upoutala nejvíce pozornost premiéra filmu Drž hubu! (19. března, 283 000 diváků, share 6,34 % v CS 15+), na Prima LOVE zase kanadský film Důkaz pravdy (7. března, 158 000 diváků, share 3,58 % v CS 15+).

S filmy zabodovala i iPrima Videopůjčovna, kterých si diváci v březnu vypůjčili 10 712, z čehož polovinu zápůjček tvořila premiérová pohádka Princezna zakletá v čase. Slunečná se 156 000 zápůjček zde opět kralovala seriálům.

Rekordních hodnot dosáhl i web Prima ŽENY s návštěvností 1 909 021 reálných uživatelů, který se probojoval mezi TOP 3 lifestylové magazíny pro ženy.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 5. dubna 2021; NetMonitor - SPIR - Gemius, březen 2020

reklama

reklama