V červenci bodovaly tematické kanály i weby skupiny Prima

seriál Vinaři
seriál Vinaři

Skupina Prima i její obchodní zastupitelství Media Club v červenci meziročně rostly. Media Club měl celodenní share 33,20 % v CS 15+ (meziroční nárůst o 1,29 p. b.) a prime time share 33,83 % v CS 15+ (meziroční nárůst o 0,76 p. b.). I tentokrát zvítězil nad konkurenčními skupinami. Skupina Prima dosáhla celodenní share 24,56 % (meziroční nárůst o 1,15 p. b.) a prime time share 25,39 % (meziroční nárůst o 0,48 p. b.) v CS 15+. Meziročně rostly i tematické kanály Prima MAX, Prima KRIMI, Prima LOVE i Prima ZOOM. Rekordní hodnoty zaznamenaly weby iPrima.cz, CNNPrima.cz a Prima COOL.

Mezi nejsledovanější červencové pořady na Primě patřil seriál Vinaři, jehož nejsledovanější díl 9. července vidělo 598 000 diváků (share 17,96 %) v CS 15+. Mezi filmy zvítězil Poklad na Stříbrném jezeře, který vidělo 13. července 567 000 diváků (share 18,28 %) v CS 15+.

Rekordní hodnoty zaznamenal filmový kanál Prima MAX, celodenní share měl v červenci 3,19 % v CS 15+ a prime time share 3,01 v CS 15+ – jednalo se o nejlepší hodnoty od začátku vysílání. Pozadu nezůstal ani kanál Prima KRIMI, který dosáhl celodenní share 3,24 % a prime share 3,49 % v CS 15 +. Celodenní share stanice Prima LOVE byl 2,77 % a prime time share 3,09 % v CS 15+. Meziročně rostl i kanál Prima ZOOM – průměrný celodenní share měl 2,07 % v CS 15+.

Web iPrima.cz v červenci navštívilo 3 849 529 reálných uživatelů, jednalo se o druhou nejlepší hodnotu v historii webu (meziroční nárůst 47 %) Rekordní návštěvnost měl i zpravodajský web CNNPrima.cz, který již třetí měsíc po sobě navštívilo přes milion reálných uživatelů. Oproti červnu návštěvnost narostla o 7 % na 1,3 mil. RU. Prima COOL meziročně rostl o 110 % na 1 421 930 RU, Prima ŽENY navštívilo 1 158 504 RU.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 4. 8. 2020, NetMonitor, červenec 2020

reklama