Prima LOVE

Prima LOVE je třetím kanálem skupiny Prima, jeho vysílání bylo zahájeno 8. března 2011 na Den žen s mottem „Mezi námi děvčaty“.

Jméno kanálu LOVE vzniklo ze zkratky vytvořené ze slov: Láska, Osudy, Vztahy, Emoce. Prima LOVE byla původně zaměřena na všechny ženy ve věku 15–44 let, které se chtějí bavit při sledování těch nejlepších seriálů, pořadů a filmů, a to v časech, které jsou pro ně co nejkomfortnější. První vysílací schéma obsahovalo například seriály Chirurgové, Zoufalé manželky, Ally McBealová. V roce 2015 se positioning kanálu posunul na dospělí 15–65 let, a s tím na konci roku 2015 přišla i nová grafika a původní magentové logo nahradila fialová barva.

Prima LOVE
Prima LOVE

22. prosince 2016 získala FTV Prima pro kanál Prima LOVE novou licenci k provozování celoplošného terestriálního televizního vysílání, k tomuto kroku se společnost rozhodla přistoupit kvůli nedostatku kvalitní evropské tvorby pro ženy. Nové zaměření Prima LOVE je na dramatickou tvorbu, zejména mimoevropské provenience (především seriály, filmy). Licence platí na území České republiky.

Sběratelé kostí
Sběratelé kostí

Ke spuštění kanálu uspořádala FTV Prima na 1. května 2011 originální akci „Lovte polibky“. Zamilované dvojice čekali na Petříně urostlí amorci a pomáhali dotvářet atmosféru lásky stejně okouzlujícím způsobem jako živá souší, symbolizující známé filmové dvojice. K vidění byli například Charlie Chaplin s květinářkou, nezapomenutelná Baby a Patrick Swayze z filmu Hříšný tanec nebo i netradiční popartové sousoší inspirované nejznámějším představitelem tohoto směru Andym Warholem. Ve spodních prostorách Petřína byl instalován reklamní board Prima LOVE, kam psali zamilovaní vzkazy.

Prima LOVE je od roku 2013 hlavním mediálním partnerem charitativního AVON Pochodu. Této akce se každoročně účastní miliony lidí ve více než 58 zemích světa na důkaz podpory ženám s rakovinou prsu.

Avon
Avon

Od roku 2016 pořádá televize Prima pod hlavičkou Prima LOVE běžecký závod Prima Run – netypický závod pro zamilované páry a nově i jednotlivce pod heslem „Rozdej lásku během“. Výtěžek z dražby známých osobností putuje Nadaci Terezy Maxové dětem.

Prima LOVE share 2016
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama