Press

KONTAKT NA TISKOVÉ ODDĚLENÍ FTV PRIMA

E-mail: pr@iprima.cz

Obecné dotazy na Prima group
pr@iprima.cz

PR servis pro Prima COOL
nikol.klevcovova@iprima.cz

PR servis pro Prima LOVE
nikol.klevcovova@iprima.cz

PR servis pro Prima ZOOM
filip.budak@iprima.cz

Fotobanka, infoservis
ftp://ftp.iprima.cz/

loga a manuály


Kliknutím na logo služby stáhnete kompletní balíček grafiky
loga a manualy PRIMA RÁDCE PRIMA FRESH PRIMA STYLE PRIMA LIVING PRIMA ŽENY PRIMA PLAY PRIMA LOVE PRIMA MAX PRIMA COOL PRIMA FAMILY PRIMA ZOOM Image Map

Tiskové zprávy

Solootions Foto:
iPrima
Obchodní značka Solootions společnosti FTV Prima vznikla na začátku roku 2016 s cílem nabídnout klientům komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce.
film Hobit Foto:
iPrima
Nejmladší ze skupiny Prima, filmový kanál Prima MAX, oslavil v neděli 20. listopadu své první narozeniny. Po ročním vysílání je jeho podíl na celodenní sledovanosti 1,32 % v CS 15+ a 1,45 % v CS 15–69 let. Jako dárek divákům přinesl filmovou trilogii Hobit i Oscary ověnčené trháky.
prima_zoom_skryty_pribeh_velke_cinske_zdi_2 Foto:
iPrima
Stejně jako v minulých měsících rostla i v říjnu skupině Prima sledovanost. Dařilo se především tematickým kanálům Prima COOL, Prima ZOOM a Prima MAX.
O2 COOL HEARTHSTONE LIGA Foto:
iPrima
FTV Prima se pouští do vlastní soutěže jménem O2 COOL HEARTHSTONE LIGA. Celý projekt odstartuje 27. října on-line kvalifikací nadšenců do této karetní hry. Finále soutěže proběhne 3. prosince na slavnostním eventu v Sacre Coeur v Praze. Výherci dostanou 35 000 Kč i další skvělé ceny.
Image kampaň Prima ZOOM Foto:
iPrima
Tematický kanál Prima ZOOM přichází s novou vizuální kampaní, ve které využívá tři přední české osobnosti.
Prima PLAY  Foto:
iPrima
Dětské pásmo Primáček se z televizního vysílání rozšiřuje do online. FTV Prima spustila 17. října rozšířený obsah určený dětem na webu Prima PLAY, včetně nabídky v HbbTV.
Představení obchodní politiky Media Clubu Foto:
iPrima
Mediální zastupitelství Media Club chystá na rok 2017 zvýšení ceny televizní reklamy v průměru o 10–12 % z důvodu zvýšení investic ze strany inzerentů a zaplněnosti reklamního prostoru.
Pevnost Boyard Foto:
iPrima
Skupině Prima od začátku roku meziročně vzrostl podíl sledovanosti. Podíl ve sledovanosti od ledna do září byl 21,27 % v cílové skupině 15+, meziročně FTV Prima rostla o 0,39 p.b.
Práskač Foto:
22:30 00:55
13%
DNES V TVPerfect Days Foto:
20.15
DNES V TVPráskač Foto:
22.30
Krvavá dimenze Foto:
22:05 00:05
38%
DNES V TVZtracený poklad Aztéků Foto:
20.00
DNES V TVKrvavá dimenze Foto:
22.05
Zuřivá salsa Foto:
22:10 00:15
36%
DNES V TVHawaii 5-0 Foto:
20.15
DNES V TVHawaii 5-0 Foto:
21.10
DNES V TVZmrzlá planeta Foto:
20.00
DNES V TVLvi z pouště Namib Foto:
21.10
Rush Foto:
22:15 23:15
62%
DNES V TVObchod s nevinností Foto:
20.15
DNES V TVRush Foto:
22.15

reklama