Rádia Media Clubu mají za sebou první týden v karanténě

radio_audio
radio_audio

Rádiová divize MEDIA CLUB i v prvním týdnu mimořádného stavu jede dál na plné obrátky. Síť obchodních zástupců po celé České republice funguje dál a reaguje na měnící se strategie klientů. Živé vysílání rádiá pokračuje i nadále, týmy jsou rozdělené do dvou vysílacích skupin. Rádia připravují speciální rubriky – Radio Kiss vysílá speciální rubriku „STÁLE JSME S VÁMI“, zaměřenou pouze na pozitivní informace. Osádka Rádia 1 vysílá po 20. hodině pirátsky ze svých domovů. Rádio SPIN zavedlo Rádio SPIN Help Line, kde mohou posluchači poptávat nebo nabízet služby, moderátoři posluchačům radí i rychlé recepty z ledničky.

Síť obchodních zástupců po celé republice v minulém týdnu intenzivně komunikovala s klienty a na osobní bázi řešila aktuální potřeby zadavatelů. Jednalo se především o přesuny kampaní na jiné období. V minimální míře jsme pak s obchodními partnery jejich plánované komunikační aktivity aktuálně pozastavili. Pozitivní zprávou je i evidovaný zájem o novou spolupráci a inzerci v rádiích a reálný podpis nových obchodních smluv v řádu nižších desítek. Ukazuje se, že zadavatelé začínají měnit své strategie a rádio chtějí nově využít pro komunikaci i ti, které to dříve nenapadlo, nebo to dokonce vylučovali. Naši obchodníci jsou pro tuto situaci vybaveni aktuálními argumenty, které jim pomáhají při konzultaci s jednotlivými klienty,“ říká Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Club.

Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Club
Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Club

V reakci na aktuální stav nouze, který je psychicky velmi náročný pro každého, připravilo vlajkové Radio Kiss speciální rubriku „STÁLE JSME S VÁMI“, zaměřenou pouze na pozitivní informace. „Zadavatel se může spojit s pozitivním sdělením a dát lidem najevo svůj optimistický přístup v době, kdy převažují zejména zprávy negativní. V průběhu týdne jsme také zařadili do prodeje, za velmi výhodných podmínek, další nabídku reagující přímo na omezení jednoho z nejvíce postižených segmentů ekonomiky, a to restauratérství. „LOKÁLNÍ OKÉNKO“ Radia Kiss je ušité na míru těm, kdo vlastní nebo provozují restaurace, hospody či bufety, které v této nelehké době drží prodej jídla přes okénko. Spojením s touto rubrikou mohou dát vědět velkému množství lidí najednou, že mají otevřeno a jsou zde nadále pro své zákazníky,“ dodává Jan Čadek.

Rádia se musela této bezprecedentní situaci přizpůsobit také provozně a obsahově. On air teamy všech rádií byly rozděleny na skupinu A a B. Takto se v prodloužených směnách starají o live vysílání. V éteru se nyní objevují častěji pozitivní zprávy, které jsou v současnosti zatím jediným lékem pro tělo i duši nás všech. Moderátoři se snaží posluchačům zpříjemnit den, doručovat pozitivní emoce a děkovat těm, kteří si to zaslouží nejvíc, např. VÝZVOU DĚKUJEME podpořili pracovníky Integrovaného záchranného systému. „Rádi ve vysílání zveřejňujeme všechny lokální dobročinné aktivity, opatření měst a obcí, ale i případné komerční nabídky firem, které chtějí dát vědět posluchačům o svém fungování,“ poukazuje Jan Čadek.

Rádio SPIN ze studiového telefonního čísla 210 323 030 zavedlo Rádio SPIN Help Line, kde i v mobilní aplikaci mohou posluchači poptávat a nabízet služby, které jsou potřeba. Každé ráno, v poledne a před večerem moderátoři doporučují posluchačům recepty z ledničky, které jim mají usnadnit přípravu jídla. Rádio 1 dočasně zrušilo vysílání pořadu po 20. hodině večer a vrátilo se ke svým kořenům. Moderátoři rádia vysílají ze svých obýváků „pirátsky“ – rozhovory, DJ sety, hudební proudy či jiné divnosti, jako např. představení rodinné karanténní nahrávky.

reklama